JustMeDaan schreef:Fred schreef:Gelukkig heb ik een betere baan dan jou en ook ben ik beter geschoold. Wat heb jij je kind eigenlijk te bieden op je appartementje? Hij kan niet eens lekker buiten in de tuin spelen in een bijv. een zandbak.
Over die zogenaamde betere baan hoeven we het niet te hebben hoor. Iedereen hier weet al jaren dat je er alleen maar zit voor het geld en verder weinig uitvoert. Dus die bovenkamer van je ligt volgens mij al een aardig tijdje stil. Dat blijkt wel aan de reacties die je hier geeft.
Fred schreef:Gelukkig heb ik een betere baan dan jou en ook ben ik beter geschoold. Wat heb jij je kind eigenlijk te bieden op je appartementje? Hij kan niet eens lekker buiten in de tuin spelen in een bijv. een zandbak.
Biechtje schreef:De stelling is als volgt:
Klinieken kijken te weinig naar de privé situatie van een vrouw die alleen een kind wil krijgen?
Ik heb hier ooit een docu van gezien. Dat ging over de kliniek van Hugo en daar werd een vrouw die zich zelf had beschadigd (snijden in pols) uiteindelijk toen ze volgens de kliniek labiel genoeg was geholpen. Echter de kliniek heeft er ook een commercieel belang bij dat vrouwen zo snel mogelijk als labiel worden gezien. Dat is voor hen immers omzet. Zou dit eigenlijk niet onafhankelijk onderzocht moeten worden? Naast dat iemand een kind wel voldoende te bieden heeft? Dus vaste baan etc?
Burgemeester Nicky schreef:Fred, een ban is een ban. Een ban betekent niet dat je onder een biechtaccount of onder Fred2 zoals je jaren geleden ook al eens deed, toch nog een reactie mag plaatsen. Dat weet je zelf ook.
Macaron schreef:Die bannen tellen toch op? Hoe kan Fred dan nu weer 'maar' een 24u ban hebben?
DronkenTaart schreef:Fred wil weer eens aantonen hoe niet goed het allemaal geregeld is en gaat op vrolijke noot verder. Hij wordt nog beloond ook want het topic blijft open.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Urban Naked