01 Aug 2022 19:06 door Anoniem338
Ze krijgen naast verjaardagen en Sinterklaas ook af en toe tussendoor speelgoed. In de zomer wat buitenspul bijvoorbeeld, met kinderboekenweek mogen ze een boek uitzoeken en als ik iets tegenkom wat ik ze op dat moment gun koop ik het ook. Voor rapporten krijgen ze niets, wel soms met de vakanties. Oh, en met de zwemdiploma's heeft de oudste ook wat gekregen.
We gaan regelmatig samen de voorraad door. Ik ben van het opruimen en ordenen dus dat krijgen ze wel mee. Ze zoeken zelf uit wat er weg mag (verkoop of kringloop) en de ene keer stuur ik daar wat meer in dan de andere keer. Vaak is het speelgoed waar ze te groot voor worden of wat niet interessant meer is. Prullen, a la happy meal speeltjes, heb ik een hekel aan maar ze hebben allebei een bak/la waarin ze dat mogen verzamelen tot het vol is en dan moet er eerst iets uit voor er iets nieuws in mag
Wat hier al gezegd wordt: ik ben ook fan van meer van hetzelfde. Zes verschillende autobanen komen er niet in bijvoorbeeld. Nu worden vooral de lego, gravitrax, knex en magna tiles uitgebreid.
Wat ik voor later ga bewaren weet ik nog niet, ik ben dus niet zo van het bewaren, haha. Maar Duplo en Lego blijft eeuwen goed en leuk dus wellicht dat we dat uiteindelijk ergens op zolder schuiven.