Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hey, Google!

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Jul 2022 19:28

Re: Hey, Google!

wat leuk, nooit geweten. Nu wil ik die ook
Afbeelding
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 27 Jul 2022 08:34

Ik als muziekliefhebber vind het met name als je een muziekzender via TuneIn noemt, bijv Kink dan vind ik het geweldig om de namen van het nummer en de hoesjes daarvan voorbij zien te komen.
Uiteraard doet die dat ook bij Spotify.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Jul 2022 09:04

Marin schreef:Wij hebben er nu twee jaar denk ik alleen eentje (een mini hub) in de keuken en die vind ik heel fijn voor timers als ik volle handen heb enzo. Gebruik 'm dagelijks met koken. Ook voor hoeveelheden/temperatuur conversies (hey Google, how much is 350 degrees Fahrenheit in Celcius) etc. En soms muziek maar dan zet ik 't meestal gewoon via Google Play aan met 't chromecast icoontje, ik vraag de hub niet vaak om muziek te spelen maar regel 't dus via m'n telefoon.

We krijgen er bij onze nieuwe Google Pixel telefoons nog gratis twee nieuwe hubs bij, met schermpjes. Eén daarvan willen we denk ik in de keuken zetten en dan die kleine naar de woonkamer ofzo. En eentje mee naar m'n man z'n werk. https://store.google.com/product/google_nest_hub

Moet zeggen dat ik 't verder niet heel veel gebruik, al gebruik ik hey Google op m'n telefoon wel vaak in de auto om reminders en afspraken erin te zetten en te navigeren.

Mijn post uit 2019. Intussen dus al jaren een schermpje in de keuken. Foto's zijn idd erg leuk. Verder gebruik ik 't nog steeds met name voor timers zetten en dingen vragen zoals temperatuur.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 28 Jul 2022 08:17

Fun met Google met oa de volgen de vragen:
- Waar zitten de lurven?
- Hoeveel sterren zijn er? komt die op een site van willemwever uit en noemt die tig nullen op... Ik lag daar dubbel bij gisteravond...

Ik maak er een beetje een sport van om wat lastigere vragen voor hem te bedenken en de antwoorden daarop kunnen nog best verrassend zijn.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Jul 2022 08:19

Hey Google, zelfdestructie!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd