Re: Winter 2022/2023 mama’s
Veel sterkte de komende periode met de verwerking.
Bisq schreef:Oh wat zenuwslopend JMD! Hoe gaat het nu met je? Nog een paar dagen..
Fijn dat je weer normaal kunt functioneren Max, super rot als je je zo voelt.
Dat heeft bij mij deze keer tot 16 weken geduurd. Voel me sinds deze week eindelijk weer soort van ok. Heb ook vakantie dus misschien helpt dat ook.
Vandaag hadden we de geslachtsbepaling, we krijgen een meisje. Super leuk 🥰. Vandaag 17 weken, volgende week nog een echo en dan gaan we op vakantie en moet ik wachten tot de 20 weken echo. Is natuurlijk veel die echo’s, maar vind het super moeilijk om iedere keer die tijd uit te zitten.
Bisq schreef:We hebben net weer een echo gehad, heel fijn nog even voor onze vakantie. Na de vakantie hebben we meteen de 20 weken echo.
De babykamer laten we eigenlijk zoals hij nu nog is, alleen ga ik twee halve muren even in een andere kleur schilderen zodat het toch wat anders is en toch net wat meer een meisjeskamer. Voor zoon hebben we net een nieuw bed besteld en hij krijgt een hele nieuwe kamer.
Met kleding aan is mijn buik zeker goed zichtbaar, de verloskundige zei dat dat het prima op schema ligt, mooi tot aan de navel. In bikini vind ik mezelf er vooral dik uit zien haha, dus dat is heel fijn voor op vakantie 😅.
Ik zou qua kleding vooral aandoen wat je zelf prettig vindt. Ik heb wel vrij vroeg al zwangerschapsbroeken gekocht omdat gewone kleding echt niet meer fijn zat. Tweedehands zwangerschapskleding heb ik zelf wat moeite mee in het begin, want daar staat de buik van je voorganger vaak al zo in. Dan ervaar ik zelf weinig steun en gemak van de kleding.
Wat vervelend dat je zo misselijk was op vakantie, hopelijk wordt het snel beter. Hoe ver ben je nu? Spannend de echo en nipt morgen, veel succes!
JMD, hoe is het met jou?
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers