Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Eeuwig kind

<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 09 Jul 2022 13:34

Re: Eeuwig kind

Ik zie niet echt dat je nu zo wordt weggezet Filoria. Ik vind jouw houding wel mooi dat je niet veroordelend wilt zijn naar de keuzes van mensen. Wat soms knap lastig is, want het kan voor kinderen inderdaad erg veel.impact hebben als hun vader of moeder niet in the picture is geweest. Ik zeg, kan hebben, maar ik denk eigenlijk dat dat altijd zo is. Een kind zal van nature altijd loyaal en benieuwd zijn naar zijn biologische ouders.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Jul 2022 16:43

Inderdaad, en ik zie om me heen dat het dan helpt als de vader en moeder met wederzijds begrip uit elkaar gaan. Dan is de stap kleiner om toch weer contact op te nemen en de band te herstellen. Ik vind het wel heel knap als de achterblijvende partij dat lukt, om mild te blijven. Maar áls het lukt is dat voor iedereen wel het beste denk ik.
T (2008) en I (2013)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Jul 2022 19:06

Sowieso zijn we ontzettend off topic gegaan natuurlijk. Het gesprek over of een ouder zomaar z'n rug naar het gezin kan keren is een heel ander verhaal dan het eeuwig kind zijn.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem327

Bericht 10 Jul 2022 15:03

Ik denk wel dat het bijdraagt aan al die vaders die met de noorderzon vertrekken. Veel zonen worden nu eenmaal enorm gepamperd door hun moeders en daarna door hun partner(s). Op die manier leer je niet voor jezelf zorgen en dus zul je al helemaal niet voor een ander kunnen zorgen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk