De consensus is dan volgens mij ook gewoon dat het "normaal" en sociaal is om je foto te delen en als gevolg denk ik ook vaak die van je kind. Gympie schreef:Ik dacht daar nooit zo over na. Is inderdaad naïef. Ik dacht ach het staat op privé en ik ben selectief in mijn volgers.
Nan schreef:Ik las eens wie je een plezier doet met foto's online zetten. Dat dat een hoop mensen kunnen zijn, maar niet het kind zelf. De oudste zette ik nog weleens online als baby, maar eigenlijk ben ik dat steeds minder gaan doen.
Ik zwicht nog weleens, dat wel. In een story bij een klein groepje. Bijna altijd van de achterkant of onherkenbaar, maar heel soms wil ik ook gewoon even laten zien wat voor leuke kinderen ik heb. Da's 2-3 keer per jaar ofzo.
Ik ben wel actief op social media, maar vooral voor mijn hobby. Ik naai veel en zoek op hashtags van naaipatronen naar inspiratie en hoe dingen staan. Ik vind het dan leuk om ook een bijdrage te leveren aan zo'n "archief", dus daar post ik vooral over. Maak ook veel voor de kinderen, maar meestal hebben ze het dus niet aan op de foto's.
Soleil schreef:Ja @marketingvrouw en dan kun je die storie tegrug zien onder hoogtepunten.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers