Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Foto's van kinderen op Social Media?

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Jul 2022 08:44

Re: Foto's van kinderen op Social Media?

Ik denk dat iedereen het ergens wel weet, maar dat die stories je weer even met je neus op de feiten drukt en je weer aan het denken zet.
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 09 Jul 2022 08:50

Eens met Carra. Ik kan me niet voorstellen dat mensen er voor die stories nooit over nadachten, maar ik denk dat het het wel veel concreter maakt. Ik denk dat velen hun account op prive hebben staan en dat dat lang voor een veilig gevoel zorgde (wel bij mij in ieder geval). Of ze blijven liever naïef, ik heb een beetje gepolsd bij mijn vriendinnen en meerdere zeiden dat ze niet zo slecht willen denken over hun medemens. Oke, maar die gok neem je dan maar terwijl het om je kind gaat? Op mijn werk wil ik trouwens ook meestal niet met mijn foto op de website of in een nieuwsbrief oid en daar doet iedereen ook altijd heel vervelend en verbaasd over. Alsof ik me aanstel. :12: De consensus is dan volgens mij ook gewoon dat het "normaal" en sociaal is om je foto te delen en als gevolg denk ik ook vaak die van je kind.

Ik hoop ook dat het (eindelijk!) voor een omslag zal zorgen in influencerland, want ik vind het belachelijk waar hun kinderen daar allemaal voor ingezet worden.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 09 Jul 2022 10:11

Ik dacht daar nooit zo over na. Is inderdaad naïef. Ik dacht ach het staat op privé en ik ben selectief in mijn volgers.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Jul 2022 10:14

Gympie schreef:Ik dacht daar nooit zo over na. Is inderdaad naïef. Ik dacht ach het staat op privé en ik ben selectief in mijn volgers.

Precies dit.

♥♥
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Jul 2022 10:58

Ik ben nu wel benieuwd naar die stories van marketingvrouw. Kan ik die ergens terug zien?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Jul 2022 11:01

Ja @marketingvrouw en dan kun je die storie tegrug zien onder hoogtepunten.
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 09 Jul 2022 13:29

Nan schreef:Ik las eens wie je een plezier doet met foto's online zetten. Dat dat een hoop mensen kunnen zijn, maar niet het kind zelf. De oudste zette ik nog weleens online als baby, maar eigenlijk ben ik dat steeds minder gaan doen.

Ik zwicht nog weleens, dat wel. In een story bij een klein groepje. Bijna altijd van de achterkant of onherkenbaar, maar heel soms wil ik ook gewoon even laten zien wat voor leuke kinderen ik heb. Da's 2-3 keer per jaar ofzo.

Ik ben wel actief op social media, maar vooral voor mijn hobby. Ik naai veel en zoek op hashtags van naaipatronen naar inspiratie en hoe dingen staan. Ik vind het dan leuk om ook een bijdrage te leveren aan zo'n "archief", dus daar post ik vooral over. Maak ook veel voor de kinderen, maar meestal hebben ze het dus niet aan op de foto's.

Ik ben parttime fotograaf dus fotograferen is mijn passie. Zeker als portretfotograaf zijn mijn kinderen best vaak het 'slachtoffer' geweest 😜Op mijn privé plaats ik niet zoveel. Want ja je hebt gelijk. Je doet het dan eigenlijk alleen voor jezelf, je kind wordt er niet gelukkiger van ofzo. Zeker nu ik er eentje van 13 jaar heb, die vindt het sowieso niet prettig meer.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Jul 2022 14:02

Soleil schreef:Ja @marketingvrouw en dan kun je die storie tegrug zien onder hoogtepunten.

Thnx
Juli 2015
Maart 2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen