Marsy31 schreef:Sadie schreef:Jammer dat dit topic zo negatief wordt opgepakt. Ik dacht dat het een goede kans was om elkaar tips te geven, omdat hier zoveel kennis aanwezig is van vrouwen die al zwanger zijn geraakt en er genoeg vrouwen zijn die nog een kindje willen.
Ja, maar die vrouwen die die wens nog hebben, kunnen dat zelf wel vragen, daar hebben ze jou (iemand die schijnbaar al een gezin heeft) niet voor nodig en je hebt het zelf ook niet nodig.

Marsy31 schreef:Ik denk niet dat Sadie een leven faket, haar leven komt behoorlijk overeen met de mijne en ik ben ook geen trol.

Sadie schreef:Jammer dat dit topic zo negatief wordt opgepakt. Ik dacht dat het een goede kans was om elkaar tips te geven, omdat hier zoveel kennis aanwezig is van vrouwen die al zwanger zijn geraakt en er genoeg vrouwen zijn die nog een kindje willen.
InweCulnamo schreef:Probeer je zwanger te worden dan Sadie?
Carra schreef:
Zo moeilijk is het niet om ervoor te kiezen géén reactie te plaatsen. Toch? Iedereen weet bij het allereerste bericht in dit topic dat Maple gekwetst en verdrietig gaat zijn. Dat wil niemand voor haar. Dus laat het topic dan links liggen. Nu zijn we alweer drie pagina’s en een huilende Maple verder. Dat hadden we bij post 1 al zien aankomen.

Marsy31 schreef:Ben wel beetje eens, sterker nog: ik heb er ooit topic voor geopend. We hadden dit hele topic leeg kunnen laten, dat was lekker frustrerend geweest voor Sadie. Maar dan gebeurt niet. We werken er dus zelf ook aan mee.
Elliot schreef:Helemaal eens met Carra. Ik snap ook oprecht niet hoe je je zo persoonlijk geraakt kunt voelen door iemand die je niet kent, die hoogstwaarschijnlijk nep is en die niets doet dan stoken. Ik begrijp het gewoon niet. Negeerstand aan en klaar.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers