Rietjesbeker
Welke rietjesbeker raden jullie aan? Moet niet lekken, stevig zijn en goed uit elkaar te halen zijn voor de afwas en liefst beetje leuk er uit zien (sorry... Ik vind die Nuby bekers die je bij de drogist kan kopen niet zo mooi)

Pippa schreef:Zoon heeft dit model; heb leuke meisjes print gekozen haha
https://www.hema.nl/koken-tafelen/meene ... lsrc=aw.ds
Archie schreef:Hier aan het oefenen met zo’n rietjesbeker (echt hoe leert een kind dat?). En ik vind die van Avent echt kidsproof. Hier gooit ze hem van tafel af en, houdt hem op de kop en slaat er als een drumstok mee op haar blad.. geen lekkende beker en hij is nog heel.
Nu moet ik wel zeggen dat ik hem niet heel mooi vind haha, maar voor het praktische oefenen leek deze me wel heel geschikt.
Pippa schreef:Archie schreef:Hier aan het oefenen met zo’n rietjesbeker (echt hoe leert een kind dat?). En ik vind die van Avent echt kidsproof. Hier gooit ze hem van tafel af en, houdt hem op de kop en slaat er als een drumstok mee op haar blad.. geen lekkende beker en hij is nog heel.
Nu moet ik wel zeggen dat ik hem niet heel mooi vind haha, maar voor het praktische oefenen leek deze me wel heel geschikt.
Dochter kreeg rietjes beker in handen van zoon en dronk zo eruit; snap niet hoe ze dat met 6 maanden weet 🤓 de 360 beker gooit ze liever mee.
MissEnergy schreef:
Zoon weet daar overigens ook al wel water uit te zuigen, dus ik denk dat we de rietjes hier gaan overslaan.
Burn schreef:Volgens mij lekken alle rietjes beker haha.
Ik heb die van de Kruidvat eigen merk, HEMA of Zeeman. Ben over allemaal wel tevreden. Goed rechtop vervoeren en met open maken even goed opletten dat er vaak iets via het rietje eruit komt.
Amandine schreef:Difrax! Wel saai, maar lekt niet. Werkt hier echt prima.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers