Filoria schreef:Onze dochter heeft de eerste week van haar leven in twee ziekenhuizen gelegen, daarna een paar jaar neonazorg gehad bij de kinderarts en een paar jaar later een hersenschudding en een longontsteking. Nooit een ID nodig gehad. Verschilt het beleid dan per ziekenhuis?
Lot schreef:Ik zoek toffe en fijne sneakers voor mijn zoon van 3 met klittenband die hij zelf aan en uit kan doen. En niet te duur. Tips?
Lot schreef:Ik zoek toffe en fijne sneakers voor mijn zoon van 3 met klittenband die hij zelf aan en uit kan doen. En niet te duur. Tips?

Lot schreef:Ohh die heb ik nog nooit gezien! Zijn die wel echt voor een peuter? Vind die met wit en beige ook tof. Moet alleen even schakelen omdat ze wat hoger zijn. Ik vind het wel echt een goede tip!
Tabbie schreef:Hier krijgt ze thuis ook ander merk kv fan op de opvang. Ze heeft er geen last van, maar geitenmelk kv wil ze dus echt niet. Mocht ze niet gevoelig reageren, kan je het dus prima doen. Ik heb ook echt wel wat geprobeerd omdat ze dus sommige kv niet wilde drinken.
Btw. Bv uit de vriezer vind ik dus echt goor! Zo enorm zuur. Maar ze drinkt dat gulzig op 😂

Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Minx