SophieZMY schreef:I know, ik koop de cafeine vrije versie. Ik kom namelijk zelf al aan m’n cafeine met koffie 🤣
Drinken we overigens ook zelden, ben zelf niet zo van de frisdrank, maar de kinderen ook niet. Meestal willen ze gewoon water. Dus daar mag ik sowieso niet over klagen
Tabbie schreef:Door mijn vriend eet hij soms paprika mee. Dit echter pas na zijn 2jaar. Ik vind de chips te hard. Overigens kreeg hij al best snel naturel chips bij opa en oma. Daar heb ik toen wat can gezegd. Want dat vind ik veel te zout. Nog steeds heb ik liever enkel nibbits, maisvingers of wokkels.
Jente schreef:Tabbie schreef:Door mijn vriend eet hij soms paprika mee. Dit echter pas na zijn 2jaar. Ik vind de chips te hard. Overigens kreeg hij al best snel naturel chips bij opa en oma. Daar heb ik toen wat can gezegd. Want dat vind ik veel te zout. Nog steeds heb ik liever enkel nibbits, maisvingers of wokkels.
In naturel chips zit 1,1 gram zout per 100 gram en in nibbit zit 2,7 gram zout per 100 gram en in wokkels 2,2 gram per 100 gram. Meer dan het dubbele dus. Als je het voor het zout doet, kun je je kind dus beter naturel chips dan nibbit of wokkels geven.
Maple schreef:Jente schreef:In naturel chips zit 1,1 gram zout per 100 gram en in nibbit zit 2,7 gram zout per 100 gram en in wokkels 2,2 gram per 100 gram. Meer dan het dubbele dus. Als je het voor het zout doet, kun je je kind dus beter naturel chips dan nibbit of wokkels geven.
Net zoals de babykoekjes van Bolletje eigenlijk, die bevatten per 100gr 22 gr suiker. Gewoon ruim een vijfde suiker. Mariakaakjes bevatten minder. Zelfs de koekjes van de Kleine Keuken bevatten nog 19g suiker per 100g. Die zijn dan gezoet met geconcentreerd appelsap, maar dat is net zo funest als suiker zelf. Ik zou ze best kopen hoor, maar dan vooral voor makkelijk, even voor onderweg ofzo.

Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers