03 Jun 2022 07:32 door minoessepoes
Toen mijn man Corona had waren de regels zo dat ik en de kinderen gewoon naar werk en school mochten. Mijn werkgever van toen hield altijd de richtlijnen van de overheid aan dus ze gingen er gewoon vanuit dat ik kwam werken als dat lukte met mijn gezinssituatie. Elke dag op het werk zelftesten gedaan wel, de kinderen ook elke dag getest voor school/bso.
Mijn man voelde zich niet heel ziek en is niet in isolatie gegaan, hij had 's avonds al hoofdpijn en stond daar de volgende ochtend weer mee op en bedacht toen om zich te testen. We hadden die nacht dus al in hetzelfde bed geslapen, toen had hij dus achteraf al symptomen dus hebben we daarna ook niet extra afstand gehouden. Ik en de kinderen hebben het niet opgepikt.
Ik ging gewoon zoals altijd vroeg naar mijn werk, mijn man zorgde dat de kinderen klaar waren voor school en liep met ze mee tot de hoek van de straat, hielp ze oversteken en dan liepen ze samen de school in ( mijn man kon dat zien). Ik ging dan wat eerder van mijn werk weg om de jongens op tijd op de bso op te halen. Na twee dagen had mijn man eigenlijk al geen klachten meer dus na vijf dagen was hij ook uit quarantaine, daar viel ook nog een weekend in dus uiteindelijk hadden we maar heel weinig door de weekse dagen echt een uitdaging.
25-11-2014 & 09-06-2017