Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kinderfeestje

<<

Anoniem327

Bericht 30 Mei 2022 12:38

Re: Kinderfeestje

Waarom zoveel kinderen?
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Mei 2022 13:10

Sadie schreef:Waarom zoveel kinderen?

Ik snap het ook niet helemaal haha. Hij/ zij kan niet kiezen is voor mij echt geen reden, net als dat hij/ zij ook bij die kids is uitgenodigd. Zit jij straks met zo veel kids, zo veel kleine kadootjes (sommigen komen met 2 a 3 aan), zo veel karakters, wat een ellende :haha:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Mei 2022 13:11

Ik vond het vroeger altijd echt heel vervelend om dan iemand niet uit te mogen nodigen dus vanuit dat oogpunt zou ik ook geen limiet stellen. En als je voor weinig een zaaltje kunt huren en iemand je helpt, why not?

Je kunt vaak ook rekjes met verkleedkleding huren, of je zet in de uitnodiging dat ze allemaal al leuk in hun favoriete verkleedpakkie komen? En dan inderdaad zo'n box, een nagellak/schminckstation, spelletje, taart, klaar.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Mei 2022 13:16

We hebben het vorig jaar wel gedaan
Alle jongens uit de klas omdat hij niet kon kiezen.
Dit had ook te maken met de lockdown dus ze speelden vooral op school. Dus het was voor ons ook niet echt duidelijk met wie hij het meeste speelt.
We zijn toen naar de speeltuin geweest.

Nu zijn we een jaar later en heeft hij een sterke voorkeur voor 4 jongetjes. Rest speelt hij totaal niet mee. Prima dus.
2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Mei 2022 15:16

Wij hebben ook wel eens alle meisjes uit de klas uitgenodigd, plus nog het buurmeisje, dat waren in totaal volgens mij ook 15 meiden, maar toen was mijn dochter al wel wat groter, dat was haar tiende verjaardag. Ze kregen toen een workshop van een theaterdocente, dus ze waren sowieso de hele tijd lekker bezig.

Ik kan me wel voorstellen dat het met jongere kinderen moeilijker is, zeker als je ook een minder gestructureerd programma hebt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Mei 2022 16:31

Sadie schreef:Waarom zoveel kinderen?

Waarom niet? Het is niet dat ik met ze ga zwemmen ofzo 🤷

Hij speelt met veel kinderen, hij is op al die feestjes geweest, hij heeft niet vier beste vrienden.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Mei 2022 16:57

Ik zou het laten afhangen van de activiteit die je gaat doen. Zoveel met alleen een thuis-iets wat je volledig zelf (met je man) organiseert zou ik veel te heftig vinden. Maar da’s denk ik ook persoonlijk 🙃 maar als je iets gaat doen waar ze vermaakt worden of zelf wat gaan doen dan zou mij het aantal ook niet uitmaken, maar dan wel letten op kosten per kind. Met T’s verjaardag hebben we ook 8 kids uitgenodigd omdat hij niet kon kiezen binnen ons voorstel van 5 a 6. Dit kon voor ons prima want we gingen naar een soort binnenstrand waar iemand spelletjes met ze ging doen.

Oh en daarnaast zou ik het laten afhangen van hoeveel/welke kinderen je dan niet uitnodigt. Als T met deze 8 bijv 2 jongens had buitengesloten die over zouden blijven, dan had ik daar wel geprobeerd in de sturen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen