Wat knap dat meerdere kinderen tweetalig onderwijs gaan volgen.
Dat klinkt dan wel lang ja, 8 weken lang Kippie. Geen buitenbad in de buurt? Hier in het dorp een zwembad, elk jaar een abonnement op. Wordt na schooltijd vaak gebruik van gemaakt door zoon en zijn vrienden.
Vandaag belletje van de school gehad, nav de eindtoets. Hij gaat nu toch havo / vwo doen. Even weer schakelen, maar wel fijn dat hij toch deze kans krijgt.
Mbt de musical heeft zoon een klein rolletje uitgekozen. Het is niet echt zijn ding, zeg maar
Laatste schooldag is een heel programma. Van verzamelen met een versierde fiets om 08:30 tot een disco met eindtijd 23:00. Ouders mogen aan het eind ook komen, moeten zelf de drank meenemen

Ik denk dat ik die dag nog wel even een traantje moet laten.
8 jaar zonder enige problemen op welk vlak dan ook, de basisschool doorlopen. Nooit bewust bij stil gestaan, maar wat een trots voel ik dan eigenlijk. Jammer eigenlijk, dat het zo onbewust voorbij is gevlogen.
De middelste gaat volgend schooljaar naar groep 7, ook alweer in de laatste fase van de basisschool. Met de kennis van nu, wil ik hier toch wat meer bij stil staan.
Gelukkig nog een kleuter die enthousiast thuis komt met verhalen over wat hij in de bouwhoek heeft gedaan, en welke kleur dag het is