Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Boer zoekt vrouw

<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 28 Feb 2022 10:12

Re: Boer zoekt vrouw

Precies, Marin... Persoonlijk ben ik namelijk veel meer benieuwd naar hoe de vrij verlegen Gerben het had aangepakt als daar dames zouden hadden gelogeerd. Die dames zelf zouden wellicht ook wat verlegen zijn en het is dan toch mooi om te zien als ze dan wat meer opener / minder verlegen worden. Net zoals bijv. toen Steffi mee deed. Die was ook behoorlijk verlegen. Ik vind dat zelf de meest interessante boeren. Degene die nauwelijks ervaring hebben op liefdesgebied zeg maar.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Feb 2022 11:45

Bliss schreef:Oh en volgens mij zei Jouke dat hij een vrouw die op een boerderij werkt niet vrouwelijk vindt en dat dierenartsen altijd vies zijn, zoiets. Dus dat hoefde ook niet voor hem.

Nu hebben minstens 200 vrouwen spijt dat ze geschreven hebben.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Feb 2022 12:57

Fred schreef:Precies, Marin... Persoonlijk ben ik namelijk veel meer benieuwd naar hoe de vrij verlegen Gerben het had aangepakt als daar dames zouden hadden gelogeerd. Die dames zelf zouden wellicht ook wat verlegen zijn en het is dan toch mooi om te zien als ze dan wat meer opener / minder verlegen worden. Net zoals bijv. toen Steffi mee deed. Die was ook behoorlijk verlegen. Ik vind dat zelf de meest interessante boeren. Degene die nauwelijks ervaring hebben op liefdesgebied zeg maar.

Volgens mij hebben ze dit in de loop van de jaren ook wel een beetje in het format doorgevoerd. Zo ‘helpen’ ze de wat verlegener boeren nu ook wel op weg door dan bijv alle briefschrijvers alvast uit te nodigen. Ik denk dat ze dat ook echt doen om de drempel voor hun wat lager te maken.
<<

Anoniem330

Bericht 28 Feb 2022 12:59

Char schreef:
Fred schreef:Precies, Marin... Persoonlijk ben ik namelijk veel meer benieuwd naar hoe de vrij verlegen Gerben het had aangepakt als daar dames zouden hadden gelogeerd. Die dames zelf zouden wellicht ook wat verlegen zijn en het is dan toch mooi om te zien als ze dan wat meer opener / minder verlegen worden. Net zoals bijv. toen Steffi mee deed. Die was ook behoorlijk verlegen. Ik vind dat zelf de meest interessante boeren. Degene die nauwelijks ervaring hebben op liefdesgebied zeg maar.

Volgens mij hebben ze dit in de loop van de jaren ook wel een beetje in het format doorgevoerd. Zo ‘helpen’ ze de wat verlegener boeren nu ook wel op weg door dan bijv alle briefschrijvers alvast uit te nodigen. Ik denk dat ze dat ook echt doen om de drempel voor hun wat lager te maken.

Ja die Gerben had wss echt niet contact opgenomen met zijn briefschrijfsters als ze daar niet tussen de geiten hadden gestaan.
<<

Anoniem323

Bericht 28 Feb 2022 20:03

Ik had het juist wel leuk gevonden als we ook wat andere boeren hadden gezien. Dus bv degene die de meeste brieven ontvangen maar ook degene die weinig brieven hadden gekregen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Mei 2022 14:31

Kijken er nog meer mensen? Ik ben heel benieuwd wie er samen blijven.

Ik vond Rob wel erg pushy met z'n 'je moet je niet zo focussen op aantrekkingskracht'. Hij probeert haar gevoelens voor hem echt af te dwingen, op het griezelige af. Gelukkig staat Wendy wel sterk in d'r schoenen en ging ze er niet in mee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Mei 2022 14:36

Ik loop een paar afleveringen achter. Zag net wel Maud rijden in haar hondenuitlaatbusje dus moest er toevallig wel net aan denken hoe het er mee is!
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Mei 2022 14:42

Jaaaa Rob wordt wel een beetje awkward zo. Gaat m niet worden.

Hans en Annette vind ik zó lief. Is ze echt gegund.
Jouke ontdooit naar mijn idee en ook Janine en Sander zie ik uit-ein-de-lijk nog wel slagen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 09 Mei 2022 15:01

Ik snap uberhaupt niet wat die in die Maud ziet. Zij is analyseert alles etc.. Ik irriteer mij mateloos aan haar. Echt geen leuke vrouw vind ik.

Hans en Annette vind ik het leukst samen. Ook bijzondere bestemming. Ierland, maar niet de hoogtepunten zeg maar. Niet de bekendste plaatsen om naar toe te gaan.

Bij Rob en Evert gaat het hem niet worden. Ligt ook aan de vrouwen die ze hebben gekozen en niet zozeer aan hen. Ik vind Wendy en Maud ver weg de minst leuke vrouwen van het seizoen.

Met name Janine en Sander ben ik wel benieuwd naar hoe dat zal aflopen. Krijgt hij haar muur afgebroken, want ze heeft blijkbaar een enorme klap opgelopen door haar ex en is volgens mij aardig het vertrouwen in mannen kwijt.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Mei 2022 15:18

Ik vind Maud juist zo leuk. Ze luistert ontzettend goed en let goed op wat hij nodig heeft. Ik zie hem juist een beetje opbloeien en wat meer open worden daardoor.

Bij Janine heb ik het idee dat haar vorige relatie haar best wel beschadigd heeft. Hopelijk lukt het haar om dat achter zich te laten.

De enige die ik echt niet leuk vind, is Rob. Te opdringerig en hij denkt dat liefde er wel komt als je 't maar hard genoeg forceert. Hij geeft haar ook geen ruimte. In dat reuzenrad probeerde hij haar steeds te zoenen terwijl zij haar hoofd wegdraaide en er geen zin in had, maar dat signaal pikt hij dan niet op of negeert hij bewust.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Mei 2022 18:44

Ik vind Maud eerst ook echt ver-schrik-ke-lijk, echt brrrr. Maar ik ben helemaal om. Wat is ze leuk, en echt zoooooo cute samen met Evert 😍😍 ik vond het gister echt fantastisch om te zien allemaal. Zelfde als Hans en Annette, ook 😍😍

En Rob en Wendy.. cringe, omg dat kan ik echt niet aanzien. Letterlijk niet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mei 2022 18:57

Evert is de neef van mijn collega, en zei zegt ook, maud haalt hem helemaal het leven in, buiten de boerderij. Heel leuk. Nans was ook leuk, maar dan waren ze beide op de boerderij gebleven denk ik. Samen alleen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Mei 2022 19:08

Zora schreef:Ik vind Maud eerst ook echt ver-schrik-ke-lijk, echt brrrr. Maar ik ben helemaal om. Wat is ze leuk, en echt zoooooo cute samen met Evert 😍😍 ik vond het gister echt fantastisch om te zien allemaal. Zelfde als Hans en Annette, ook 😍😍

En Rob en Wendy.. cringe, omg dat kan ik echt niet aanzien. Letterlijk niet.

Ja precies dit! Maud is een topper! En Rob, verschrikkelijk. Maar Wendy vind ik ook vreselijk. Ik vind dat ze niet duidelijk genoeg is ook, maar Rob heeft ook een dikke plaat voor z'n kop.

Sander vind ik ook top hoor! Hoop zo dat Janine dat ook gaat inzien!
❤️ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Mei 2022 19:13

Ja Sander is een schatje. Dat heerlijke accent van hem ook.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Henque

Kletskop

Bericht 09 Mei 2022 20:47

Karnemelk schreef:Evert is de neef van mijn collega, en zei zegt ook, maud haalt hem helemaal het leven in, buiten de boerderij. Heel leuk. Nans was ook leuk, maar dan waren ze beide op de boerderij gebleven denk ik. Samen alleen.

Wat leuk om te lezen! En klopt inderdaad wel dat Maud hem wel uit z'n comforzone haalt

Sander vind ik ook echt een gouden jongen, die moet ze echt niet laten lopen!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Mei 2022 20:50

Ik gun Sander dus dat Janine hem niet ziet zitten en hij een leuke vriendin uit de buurt krijgt!
Ik gun Janine hem ook wel hoor. Maar door haar issues voel ik het niet zo tussen hun. Snap ook niet wat hij op deze manier in haar ziet.

En verder eens met Zora.
<<

Anoniem327

Bericht 09 Mei 2022 21:15

Van Janine is dit haar gekwetste en kwetsbare kant die nu omhoog komt, omdat ze gevoelens krijgt voor Sander. Niet zo gek dat dit naar boven komt, zeker gezien er constant een camera bovenop hun ontluikende liefde staat, dat lijkt me zo ongemakkelijk. Je bent al zenuwachtig en een beetje ongemakkelijk als je verliefd aan het worden bent en dan moet je constant vragen beantwoorden voor een camera en wordt alles gefilmd. Vreselijk!

Voor de rest lijkt Janine me een sterke, hardwerkende, ambitieuze en toch een lieve en gevoelige vrouw, dus ik vind het niet gek dat Sander voor haar valt. Die combinatie van een eigen bedrijf draaiende houden, zelfstandig zijn en toch kwetsbaar en gevoelig zijn, vinden veel mannen aantrekkelijk. Plus haar mooie figuurtje, prachtige haar, lieve lach. Niet dat ik haar nou superknap vind, maar ik snap zeker dat er genoeg mannen zijn die op haar vallen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Mei 2022 21:22

Ik heb de afgelopen 2 afleveringen niet (helemaal) gezien.
Sander vind ik leuk! Volgens mij wel echt zoals hij is. Hopelijk breekt hij haar muur wat af.
Rob en Wendy is om te huilen.. Hij is te en zij wilde gewoon winnen terwijl ze al wist dat ze geen toekomst ziet.. Jammer, want dat is niet de insteek van het programma natuurlijk.
Hans en Annette zou ik heel leuk vinden, gun het ze iig allebei.
Leuk om te lezen dat Maud Evert zo uit zijn schulp haalt. Wat een verschil moet dat zijn voor hem.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2024 09:16

Ik geef deze even een up want zondag komt de voorstelronde weer, 5 boeren en 1 boerin.
De opzet is ook veranderd want ze gaan niet 10 boeren voorstellen en 5 laten zien. Er zijn nu 6 boeren die ook alle 6 meedoen.
Ik ben heel benieuwd!
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/?fbc ... sgiHaSXedg
<<

kerel

Yipyapper

Bericht 16 Sep 2024 17:09

Ja, ik ben benieuwd. Aantal heren al met kinderen zag ik in de krant: minder van die typisch hopeloze kandidaten die nog nooit een relatie gehad hebben. Nog dames hier van plan zich aan te melden voor de volgende serie?
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd