Bliss schreef:Oh en volgens mij zei Jouke dat hij een vrouw die op een boerderij werkt niet vrouwelijk vindt en dat dierenartsen altijd vies zijn, zoiets. Dus dat hoefde ook niet voor hem.
Fred schreef:Precies, Marin... Persoonlijk ben ik namelijk veel meer benieuwd naar hoe de vrij verlegen Gerben het had aangepakt als daar dames zouden hadden gelogeerd. Die dames zelf zouden wellicht ook wat verlegen zijn en het is dan toch mooi om te zien als ze dan wat meer opener / minder verlegen worden. Net zoals bijv. toen Steffi mee deed. Die was ook behoorlijk verlegen. Ik vind dat zelf de meest interessante boeren. Degene die nauwelijks ervaring hebben op liefdesgebied zeg maar.
Char schreef:Fred schreef:Precies, Marin... Persoonlijk ben ik namelijk veel meer benieuwd naar hoe de vrij verlegen Gerben het had aangepakt als daar dames zouden hadden gelogeerd. Die dames zelf zouden wellicht ook wat verlegen zijn en het is dan toch mooi om te zien als ze dan wat meer opener / minder verlegen worden. Net zoals bijv. toen Steffi mee deed. Die was ook behoorlijk verlegen. Ik vind dat zelf de meest interessante boeren. Degene die nauwelijks ervaring hebben op liefdesgebied zeg maar.
Volgens mij hebben ze dit in de loop van de jaren ook wel een beetje in het format doorgevoerd. Zo ‘helpen’ ze de wat verlegener boeren nu ook wel op weg door dan bijv alle briefschrijvers alvast uit te nodigen. Ik denk dat ze dat ook echt doen om de drempel voor hun wat lager te maken.
Zora schreef:Ik vind Maud eerst ook echt ver-schrik-ke-lijk, echt brrrr. Maar ik ben helemaal om. Wat is ze leuk, en echt zoooooo cute samen met Evert 😍😍 ik vond het gister echt fantastisch om te zien allemaal. Zelfde als Hans en Annette, ook 😍😍
En Rob en Wendy.. cringe, omg dat kan ik echt niet aanzien. Letterlijk niet.
Karnemelk schreef:Evert is de neef van mijn collega, en zei zegt ook, maud haalt hem helemaal het leven in, buiten de boerderij. Heel leuk. Nans was ook leuk, maar dan waren ze beide op de boerderij gebleven denk ik. Samen alleen.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers