Marin schreef:Maar wat een volkomen irrelevante discussie over dat baan opzeggen los van dat één iemand zei dat zij dat zou doen. Dat doe je toch ook niet voor je eigen kinderen? (oké ik wel. 😇)
Ik vind het ook ongeloofwaardig. Je stelt helemaal geen relevante vragen behalve een beetje in je openingspost. Iedereen is anders natuurlijk maar als ik in deze situatie zou zitten zou ik me idd zorgen maken en vragen hebben over hoe het werkt met pleegzorg, wat voor instanties er bij komen kijken, hoe het werkt met contact met de ouders van de kinderen (immers is het familie maar volgt er ook officieel contact ivm de kinderen oid?), zijn er idd financiële implicaties en mogelijkheden/potjes, hoe zit het met opvang? Kunnen ze ergens urgentie krijgen bijvoorbeeld?
Dat lijkt me op dit moment een stuk belangrijker dan de reden achterhalen waarom iemand die je niet kent mogelijkerwijs in een hypothetische situatie haar baan op zou zeggen.

Sadie schreef:Wij zijn nog niet zo ver in dit proces. Er zijn al langer spanningen in het gezin, maar niet in die mate dat dit ooit ter sprake is gekomen. Het is dit weekend zo geëscaleerd dat de politie erbij betrokken is en het balletje is gaan rollen.
Ik heb dus nog niet alles uitgezocht omdat ik mezelf niet volledig gek probeer te maken, maar de rust wil behouden. Als het nodig is om verlof te nemen, dan gaan we daarnaar kijken, maar ik zit de komende maanden in de drukste periode op mijn werk, dus wil daar nog niet aan denken om helemaal te stoppen. Ik werk niet in een sector waar mijn taken voor zo'n korte periode overgenomen kunnen worden.
Informatie volgt wel als we verder komen in dit proces. Daar is nu nog geen sprake van.
HollyGolightly schreef:Dat is basisinformatie die je lijkt me, als de situatie zich echt voordoet, eerst tot je neemt voordat je een topic opent op een forum.
Sadie schreef:HollyGolightly schreef:Dat is basisinformatie die je lijkt me, als de situatie zich echt voordoet, eerst tot je neemt voordat je een topic opent op een forum.
Ik heb nog steeds niet het idee dat wij een pleeggezin zijn voor mij nichtjes. Het is familie, dus hopelijk kunnen wij het onderling regelen. Die kans wordt steeds kleiner omdat er al direct allerlei instanties bovenop zitten, maar liever lossen wij dit binnen de familie op, zonder jeugdzorg hijgend in ons nek.
Sadie schreef:HollyGolightly schreef:Dat is basisinformatie die je lijkt me, als de situatie zich echt voordoet, eerst tot je neemt voordat je een topic opent op een forum.
Ik heb nog steeds niet het idee dat wij een pleeggezin zijn voor mij nichtjes. Het is familie, dus hopelijk kunnen wij het onderling regelen. Die kans wordt steeds kleiner omdat er al direct allerlei instanties bovenop zitten, maar liever lossen wij dit binnen de familie op, zonder jeugdzorg hijgend in ons nek.
Sadie schreef:,naast dat ik me niet welkom voel, heb ik geen zin om me te verantwoorden en alles uit te leggen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers