kippie schreef:Alleen de rode is er nog.
De rest is uitverkocht, en rood is niet echt mijn ding.
Gympie schreef:Geen ervaring met deze buggy, maar zie net die Hamilton voorbij komen op Instagram in een gesponsorde post. Nu te koop bij de Action voor 70 euro: https://shop.action.com/nl-nl/p/8719925 ... fEcPsXm3K4
Lavendel schreef:Ik heb die Hamilton. Prima stabiel ding en goed plat in te klappen.

Carra schreef:Ze hebben dezelfde bij Kruidvat Sarah. Daar is hij nog in het grijs.
Ik heb hem net besteld. Ik ga hem niet veel gebruiken maar vind het toch wel heel praktisch om te hebben voor vakantie en dagjes weg.
Juliet schreef:Lavendel schreef:Ik heb die Hamilton. Prima stabiel ding en goed plat in te klappen.
Is hij ook daadwerkelijk met 1 hand in te klappen? Dat is voor mij namelijk echt een pre
Juliet schreef:Lavendel schreef:Ik heb die Hamilton. Prima stabiel ding en goed plat in te klappen.
Is hij ook daadwerkelijk met 1 hand in te klappen? Dat is voor mij namelijk echt een pre

sarah1985 schreef:Macaron past die ook op een bagagedrager van de fiets?
Kexter schreef:Ik ga denk ik de easywalker Jacky bestellen. Deze mag alleen niet als handbagage in het vliegtuig maar zoals ik het begrijp mag je hem bijna altijd wel meenemen tot de gate alleen krijg je hem pas bij de bagageband dan terug. Klopt dit? Bestel hem vooral voor vliegvakanties (en voor in de auto want onze huidige kinderwagen past er niet echt lekker in).
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers