01 Apr 2022 20:55 door Marin
Ik herken er wel veel van mijn zoon is.
Of het afwijkend is of niet durf ik niet te zeggen. Het is voor jou in elk geval opvallend genoeg om er zo over na te denken. En het is waarschijnlijk best pittig. Dat kan ik me iig wel voorstellen.
Je kan het altijd eens bij het consultatiebureau / cjg noemen. Dat kan geen kwaad. Waarschijnlijk krijg je dan duffe Triple P folders met maar misschien komen ze met wat concreters.
En God ja dat drinken 'eisen'. Mijn zoon roept altijd heel hard MELK!! Ik zeg dan ook altijd dat hij dat netter moet vragen. Hoeft niet eens met alsjeblieft ofzo maar gewoon een simpele 'mag ik melk?'. Maar kan ik honderdduizend keer herhalen, krijg ik er echt niet in.
Edit: ik denk dat dit alles heel erg peuter eigen is in de basis. En de ene peuter zal dit meer hebben dan de ander. Misschien dat je het daarom ook niet zo herkent van je andere kindje? Maar bij een onderbuik gevoel zou ik wel altijd het in elk geval bespreken. Dat kan ook gewoon opluchten he. Misschien krijg je wat concrete tips. En mocht er wel meer aan de hand zijn, trek je waarschijnlijk vroeg aan de bel.
Ik zou idd trouwens ook een bijtketting aanraden.
Let's discover the world together.