Jip schreef:Degene die langer willen wachten wegens fysiek: vinden jullie zwemles ook geen sportmoment in de week? Ik zie het voor V echt als een sportmoment. Ik vind het zelf ook altijd wel relaxed om in het zwembad te wachten, lekker 50 minuten niks, haha!
Jip schreef:Wat fijn dat dit zo een oplossing is voor jullie OLL!
Gaan jullie zelf vaak zwemmen OLL? Ik vraag me af hoe kwalitatief goed de kinderen leren zwemmen met zo'n snelcursus en of ze het weer snel kwijt raken als je daarna niet meer met ze gaat zwemmen. Geen aanval, in tegendeel, ik vraag het me al een tijd af! Dus oprecht benieuwd.
. Hysterisch kind ook altijd na het zwemmen met omkleden was ze altijd helemaal hyper. Alles zeikes nat en meer wegzweten in benauwde hokjes. Nu het zwembad weer herbouwd is kon ik lekker vanuit de kantine kijken met een hapje en een drankje haha. Het is dus eigenlijk pas sinds mijn dochter haar C diploma ging doen, dat ik het als relax momentje begon te zien
. Meestal zat ik wat te schrijven of te lezen en hield ik haar zo half in de gaten.
)Marin schreef:Nou ik kreeg vandaag telefoontje en hij mag maandag beginnen! Dan is ie dus vijf.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Bloom