Re: Boterhammen kinderen
Marin schreef:Fijn dat ze daar wel wat eet Gympie! Natuurlijk lekker irritant maar ook wel heel fijn dat er iig iets in gaat.
Ja daar ben ik heel blij mee!
Marin schreef:Fijn dat ze daar wel wat eet Gympie! Natuurlijk lekker irritant maar ook wel heel fijn dat er iig iets in gaat.
. Meestal neemt ze er dan eentje en eet ze nog een stukje paprika wat er over is van wat ik voor haar lunch aan het bereiden ben.
ik probeer wel vaker gewoon door de helft te snijden. Maar goed, dat gaat natuurlijk helemaal nergens over op zich
.Charles schreef:Ohja en die kleine is een ramp. Die eet heel slecht brood die spuugt alles weer uit na het kauwen (want toch niet lekker ofzo) en die eet verder ook matig fruit enzo. Ze leeft op griekse yoghurt, volkoren crackers en als het aan haar ligt kaas, pizza en doritos. Dat laatste gebeurt uiteraard niet dat voorrecht is alleen aan mij toebedeeld.
Marin schreef:Thunder, en de oudste? Zijn dat puber hoeveelheden of valt dat mee?
Marin schreef:Harrison, welke vega worst geef jij? Ik had laatst vega smeerworst van Kips maar daar moest ik het kleurstof echt doorheen roeren. Vond dat er niet heel appetijtelijk uit zien. Misschien heb jij een betere tip? Vind het wel handig want daarin zit natuurlijk geen vit a.
wij eten vaak de Vega pate van kips. Die is echt mega lekker! Ook favoriet en heel erg lekker: de Vega grillworst van appie huismerk. Vind beide zelf ook heel lekker. De kleine rolletjes paté van de vegetarische slager zijn ook lekker.Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers