Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Situatie op school /pedagoog

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Mrt 2022 09:37

Situatie op school /pedagoog

Bij mijn kind in de klas heeft zich een situatie voorgedaan die ik als schadelijk voor mijn kind zie. Nou heb ik daar een kort gesprek over gehad maar school lijkt het probleem niet zo te zien. Binnenkort heb ik een tweede gesprek.

Ik heb aan een orthopedagoog die ik ken haar mening gevraagd maar goed die is natuurlijk niet geheel objectief. Is hier misschien iemand die ik hierover wat vragen mag stellen. Ik wil het namelijk ook graag weten als ik het wellicht verkeer zie.

Ik snap dat mijn bericht heel vaag is maar ik wil liever niet dat het voor nu te herkenbaar wordt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Mrt 2022 10:01

Re: Situatie op school /pedagoog

Mijn vader heeft heel veel onderwijservaring, ik kan het hem voorleggen. Hij zal wel objectief zijn (je hebt hem volgens mij één keer ontmoet, maar als je het nog objectiever wil zeg ik gewoon niet dat het over jou gaat).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Mrt 2022 10:03

Susan schreef:Mijn vader heeft heel veel onderwijservaring, ik kan het hem voorleggen. Hij zal wel objectief zijn (je hebt hem volgens mij één keer ontmoet, maar als je het nog objectiever wil zeg ik gewoon niet dat het over jou gaat).

Oh ja dat zou super zijn. Ik stuur je vanmiddag even een berichtje!
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Mrt 2022 10:21

Je mag me een bericht sturen, als je wilt. Ik ben leerkracht (m’n 16e jaar).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Mrt 2022 10:32

Lexi schreef:
Susan schreef:Mijn vader heeft heel veel onderwijservaring, ik kan het hem voorleggen. Hij zal wel objectief zijn (je hebt hem volgens mij één keer ontmoet, maar als je het nog objectiever wil zeg ik gewoon niet dat het over jou gaat).

Oh ja dat zou super zijn. Ik stuur je vanmiddag even een berichtje!

Oké, ik zie mijn vader dit weekend, dus dan kan ik het meteen voorleggen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Mrt 2022 13:03

Mij mag je ook een pm sturen als je nog meer hulp kan gebruiken. Ik ben ook leerkracht basisonderwijs.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Mrt 2022 20:17

Ook mij mag je pb'en.
Sta al 13 jr voor de klas.

Sterkte in ieder geval met de situatie.

Terug naar Zwangerschap & kinderen