Calathea schreef:Ja, ik zat er gisteren aan te denken om een topic te openen. Net de bevestiging gekregen.
Marin schreef:
Calathea wat heftig en tegelijkertijd goed dat jullie nu een vermoedelijke diagnose hebben gekregen. Is de hulp dan eindelijk toch gekomen? Dat zou zo fijn zijn!
2011DronkenTaart schreef:Op YouTube heb je een bekende vlogger die een vriendin met autisme heeft. Hij gaf aan dat er best weinig over te vinden is en heeft er aar een docu over gemaakt. Tis al lang geleden dat ik het zag dus geen idee of je er iets aan hebt maar je vindt hem onder de zoektermen Vet Gezellig en autisme.
Minx schreef:Calathea krijgen jullie nog externe hulp die jou zou kunnen helpen met ‘vertalen’ richting school. Kinderen uiten zich vaak in een veilige omgeving omdat ze op school op hun tenen lopen. Bij ons heeft een externe vertaler namelijk wel geholpen hierbij.
Verder ga ik snel weer weg uit dit topic want heb en geen dochter en geen kind met een vorm van autisme.
Sadie schreef:Waarom gedraagt ze zich op school zo anders dan thuis, Calathea? Ze krijgt daar natuurlijk veel structuur, misschien helpt dat haar? Structuur en duidelijke grenzen zijn voor de meeste kinderen belangrijk. Misschien proberen om dat haar thuis ook meer te bieden?
Dat kinderen thuis ontladen na een drukke dag is niet gek, ook dat komt heel veel voor.
Calathea schreef:Sadie schreef:Waarom gedraagt ze zich op school zo anders dan thuis, Calathea? Ze krijgt daar natuurlijk veel structuur, misschien helpt dat haar? Structuur en duidelijke grenzen zijn voor de meeste kinderen belangrijk. Misschien proberen om dat haar thuis ook meer te bieden?
Dat kinderen thuis ontladen na een drukke dag is niet gek, ook dat komt heel veel voor.
Heeft jouw dochter nu ook opeens autisme?
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers