Smurfin schreef:Oh die zien er beide leuk uit. De wasgij puzzel kan ik helaas nergens meer vinden.
Haha ik vind het ingewikkeld joh. Heb nu wel de randjes helemaal, mede dankzij m'n vriend, en ik ben verder maar steeds stukjes van dezelfde kleur bij elkaar aan het leggen, maar ik vraag me steeds af wat ik in godsnaam aan het doen ben. Af en toe kan ik weer een stukje aanleggen, maar het gaat echt langzaam. Ik weet nog niet of ik dit leuk vind haha.Sawadee schreef:Hier duurde het trouwens heel lang voordat ik doorhad dat Wasgij gewoon Jigsaw omgedraaid was.. ik las het op het Nederlands 😂

. In de kerstvakantie eentje van Wasgij gedaan, die zit nu nog in mijn puzzelkoffer. Ik heb nog veel puzzels liggen die ik nog moet maken, voornamelijk van 1000 stukjes, van Wasgij en nog eentje van 5000 stukjes maar dat is een oude en heb ik vroeger weleens gemaakt. Ik wil eerst alle anderen maken en denk dat ik wel wat moet gaan verkopen want het loopt een beetje uit de hand haha. Van mijn dochter mag ik geen puzzels meer kopen 
Sawadee schreef:Hier duurde het trouwens heel lang voordat ik doorhad dat Wasgij gewoon Jigsaw omgedraaid was.. ik las het op het Nederlands 😂
Klaproos schreef:Sawadee schreef:Hier duurde het trouwens heel lang voordat ik doorhad dat Wasgij gewoon Jigsaw omgedraaid was.. ik las het op het Nederlands 😂
Whoa! Mind=blown haha. Ook nooit gezien!
Sawadee schreef:Hier duurde het trouwens heel lang voordat ik doorhad dat Wasgij gewoon Jigsaw omgedraaid was.. ik las het op het Nederlands 😂

Klaproos schreef:Sawadee schreef:Hier duurde het trouwens heel lang voordat ik doorhad dat Wasgij gewoon Jigsaw omgedraaid was.. ik las het op het Nederlands 😂
Whoa! Mind=blown haha. Ook nooit gezien!
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers