Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Ik heb € 100 gekregen voor mijn verjaardag en wil er iets leuks van kopen. Dus niet dat het weer gewoon op gaat aan boodschappen/tanken/enz. Wat zou jij kopen?
Ik denk een dagje sauna voor mijzelf met een lekkere behandeling erbij. Gewoon even mijzelf in een luxe onderdompelen. Meestal pak ik alleen een sauna zonder behandeling.
Ik heb toevallig net een Airfryer gekocht voor o de camping, dus daar zou ik het voor gebruikt hebben. En anders zou ik een paar mooie sneakers kopen of andere kleding. Of een mooi poster voor aan de muur, kijk maar eens op www.desenio.nl 😍.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..
Ik zou het bij de nieuwe fiets van mijn dochter leggen die ze binnenkort krijgt, maar dat mag denk ik niet, dus dan zou ik denk ik een paar zomerbasics bestellen, ik wil nog wat van die dunne fladderbroeken in het effen zwart.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Lastig, ik heb niet echt wensen momenteel geloof ik. We willen nog wel wat leuke plantjes/aankleding voor de tuin dus dat lijkt me wel een mooie bestemming dan.
Wat vind jij zelf iets luxe wat je normaal niet voor jezelf zou kopen? Ik heb pas iets voor de paarden gekocht. (Hobby) En met het vakantie geld heb ik wat nieuwe sieraden gekocht (koop ik niet snel voor mezelf). Of in een heel andere hoek: een leuk setje lingerie of iets anders spannends.
Mizz_S schreef:Lastig, ik heb niet echt wensen momenteel geloof ik. We willen nog wel wat leuke plantjes/aankleding voor de tuin dus dat lijkt me wel een mooie bestemming dan.
Haha na het lezen van de rest van dit topic ineens toch nog vanalles bedacht en herinnerd. Ik wil graag een mooie nieuwe tas voor mijn werk, en ook nog een nieuwe (rug)tas voor gewoon. En ik wil een moedermelksierraad laten maken. En eigenlijk is het ook wel tijd voor nieuwe (hard)loopschoenen. Ok, kom maar door met die 100 euro 😬