04 Mei 2021 19:48 door Agnes
Oei, wat lastig. Wat is groots zou mijn eerste reactie zijn... Maar goed, ik denk dat voor iedereen dat anders in te vullen is. Ik heb dan ook bewust nog niet de reacties gelezen, dat ga ik hierna doen.
Ik zou graag mijn fotografiebedrijf echt goed lopend willen hebben, en mijn webshop die ik net een maand geleden heb geopend ook. Mijn fotografie is dat mijn main-business en de webshop doe ik er naast. Ook wil ik met mijn webshop persoonlijke gedichten voor mensen gaan schrijven, die ze zelf ergens op kunnen laten drukken (geboortekaarten/rouwkaarten of wat dan ook maar het thema zou mogen zijn).
Hier ben ik nog (lange) niet. Een deel valt - voor mijn fotografie betreft - misschien te verwijten aan deze periode, zonder het even bij de naam te noemen. Een ander deel, waarvan ik mij nu ongeveer al een jaar bewust van ben is dat ik ruim 2 jaar lang zoekende was naar wat ik nu echt wilde. Pas vorig jaar werd dat helder. Het voelt deels ook als 'verloren tijd' omdat ik daarvoor van alles maar probeerde. Nu weet ik wat ik wil en kijk ik binnen die kaders wat werkt.
Mijn webshop bestaat pas een maand (oké iets langer) dus dat is nog in de opstartfase. Ik hoop dat ik daarmee mijn unieke gedichtenkaarten aan de man kan brengen en tevens voor wholesale te zorgen. Ook droom ik van persoonlijke gedichten die ik voor mensen mag schrijven. Dit ben ik nu pas aan het opbouwen.
Onze gezamenlijke droom van een nieuwbouwhuis is 1,5 jaar geleden gelukt. Toen kregen we de sleutel van ons huis. Nog steeds enorm blij met deze keuze!
Mijn droom om te trouwen kan ik ook afvinken. Het was een prachtige dag en zou het ook nu niet anders (willen) doen.
Verder droom ik nog van een tweede huis ergens waar het lekker warm is.