Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

(Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 25 Apr 2021 07:14

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Wij hebben gister en vandaag een dagje in en rondom het huis want de oudste is alweer verkouden en de test uitslag is nog niet binnen.

Morgen moet ik werken en in de avond hebben we een online muziek bingo

Dinsdag ochtend/middag gaan we een puzzel auto rit rijden met z’n vieren en dan laat in de middag hebben de kids nog een online kids bingo.
En daarna gaan we voortuintjes bbq doen met de buurtjes als het goed is dat plan wordt nog gemaakt
08-03-2010
08-02-2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Apr 2021 08:28

Wel slim dat veel scholen maandag als studiedag hebben gekozen. Dan kun je nog wat, als je weg zou willen. Ik vind het overigens prima dat het hier niet zo is hoor, vanaf volgende week hebben ze twee weken vakantie dus genoeg vrije tijd dan.

Ik heb geen specifieke plannen voor dinsdag. Man zit in de nachtdienst en slaapt dus overdag en ik heb late dienst vanaf 15.00. We hebben dit weekend al deels de verjaardag van D gevierd en woensdag is hij echt jarig, dus genoeg feest en taart hier deze dagen. Volgens mij wordt er deze keer in de wijk ook niet echt is georganiseerd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2021 09:58

Hier is vrijdag de vakantie al begonnen. Ik ben zelf ook 14 dagen vrij. Mijn man heeft geen vakantie. Hij is morgen en dinsdag wel vrij.
Wij hebben niet veel op de planning. Morgen gaan de meiden bij vrienden te spelen. Vanmiddag gaan wij even naar het bos. Verder wat in en om huis bezig.
2014 2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2021 11:39

Hier is het ook vakantie. Aankomende week werk ik nog wel wat en die week daarna ben ik vrij.
Met koningsdag gaan we een auto puzzeltocht doen, vorig jaar ook gedaan en dat was wel leuk. Verder geen concrete plannen de 2e week gaan we midweek weg.
:heart: :heart: 2011
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Apr 2021 12:13

Bosjesvrouw, hoe gaat het eigenlijk met je man?

<<

Anoniem301

Bericht 25 Apr 2021 12:22

Oh Caulfield wat klinkt dat gezellig jullie Koningsdag!

Mijn kind heeft 2 weken meivakantie. Ik moet maandag gewoon werken, dinsdag geen idee wat we kunnen doen. Zal eens zoeken op mijn woonplaats of er nog wat te doen is maar denk het niet! Gelukkig is het droog, dan kan er lekker buiten gespeeld worden.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Apr 2021 12:37

De oudste heeft vakantie, maar wij niet, dus ze gaan morgen allebei naar de opvang. Op Koningsdag gaan we een tompouce eten bij mijn ouders. In de middag is er straatbingo en daarna gaan we broodjes en hamburgers bakken bij mijn zus in de tuin.

Verder werken wij in de vakantie, dus de jongens naar de opvang. In de tweede week is de jongste jarig, die dag hebben we vrij genomen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 26 Apr 2021 08:07

Lady schreef:Bosjesvrouw, hoe gaat het eigenlijk met je man?

Lief dat je er naar vraagt.
Het gaat heel goed met hem. Hij werkt weer volledig en zit sinds 2 weken niet meer in de ziekte wet. Werkt nog wel veel thuis omdat hij nog wel kwetsbaar is door de corona. Hopelijk kunnen ze hem ook snel vaccineren.
2014 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Apr 2021 21:20

Wat een goed bericht zeg! Heel fijn!

<<

Anoniem307

Bericht 27 Apr 2021 00:17

Gisteren heb ik 4 uurtjes gewerkt en morgen doen we helemaal niets.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Apr 2021 11:32

Er is niet veel te beleven vandaag geloof ik.
We gaan straks even een ijsje halen, even een stukje lopen naar het winkelcentrum het is echt heerlijk weer!

En morgen gaan de terrassen natuurlijk weer open. Heb de moeder van een klasgenootje van m’n kind geappt of ze morgen zin heeft om te lunchen met de kinderen erbij en dat wilde ze. Heb nog een plekje kunnen reserveren, zin in!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Apr 2021 15:48

Op maandag heb ik altijd al vrij. Vandaag hebben vriend en ik allebei een halve dag om te werken. Hij is naar kantoor geweest en nu is hij met onze dochter naar vrienden en werk ik thuis. Ik moet nog heel wat gemiste corona uren inhalen, dus dat probeer ik zo een beetje bij te werken.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Apr 2021 20:36

Kexter schreef:
rapa nui schreef: Dinsdag ga ik met mijn broer dagje toeren, naar de Zaanse Schans, en Edam en Monnickendam bekijken en wie weet wat we nog meer tegenkomen.

Heb er zin in. Heb zelf wel wat het feestelijke gevoel van lang weekend met leuke plannen.

Zo leuk dinsdag! Edam is prachtig, je kan een lekker ijsje halen bij de Dam en misschien is het Strandbad ook leuk om een drankje te halen. Wel buiten het centrum maar aan het IJsselmeer. Voor de rest gewoon lekker door het centrum heen lopen. :)

Monnickendam heeft Strandvier op het Hemme land waar je leuk aan het IJsselmeer kan zitten en de ouwe blauwe waar je lekker broodje kan halen voor de lunch denk ik. Ook prachtig maar iets kleiner mooi centrum.

Marken is ook leuk om nog heen te rijden maar wel ‘flinke’ parkeerkosten/dagjes belasting. Geen idee wat het vandaag de dag kost als je met de auto komt.

Wat superdag uit en wat is die omgeving mooi! Er komt nog meer op mijn lijstje😉 Volop genoten tijdens de wandeling over de Zaanse Schans , zo relaxed en mooi als je daar bent zonder de hordes toeristen. Molens en musea zijn wel dicht maar ik heb heel wat foto's genomen.

Edam is echt prachtig zoals je al noemde. Wat een mooie oude gebouwen en leuke sfeer. We hebben lunch to go gehaald van Damhotel Edam: uiensoep met Gruyere en mini-broodjes met zalm, paling en garnalen en dat in de zon op de trap van het gebouw er tegen over opgegeten.

Monnickendam vond ik ook verrassend mooi, wat een historie aan gebouwen en mooie kerken. Als laatste zijn we naar Broek in Waterland gereden en heb ik daar rond gelopen. Ook zulke mooie houten huizen en leuke sfeer door koningsdag.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
Vorige

Terug naar Algemeen