Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

(Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Apr 2021 22:21

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Rixt schreef:Ohja ik heb ook een ticket voor the Streamers, helemaal vergeten haha! Nouja dat sowieso dus 😄

Ik was het ook vergeten, dus dat staat hier ook op de planning😄
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Apr 2021 22:23

Ik was vandaag vrij, heb veel boodschappen ingeslagen, even naar tuincentrum geweest, pakketje opgehaald, thuis gepoetst en vanavond lekker op de bank gehangen.

Morgen werken, ‘s avonds komen de buren even borrelen.

Zondag komen in de middag vrienden langs, hoop dat we lekker in de tuin kunnen zitten. We eten asperges.

Maandag nog geen plannen.
Dinsdag werken.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Apr 2021 22:47

Hier weinig spannende plannen. Morgen komt mijn vriend, zondag komt mijn beste vriend. Maandag is een gewone dag, met fysio therapie en een afspraak om schoenen te shoppen. Op Koningsdag wil ik vooral 's avonds het concert van the streamers kijken. Dat vond ik vorige keer zo tof!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem321

Bericht 24 Apr 2021 06:08

Ik moet vandaag en morgen werken. Maandag en dinsdag vrij. Geen plannen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2021 07:13

Ik heb al sinds donderdag 2 weken vakantie.
Vandaag vieren we voor de 3e dag dochters verjaardag met vandaag opa en oma.
Morgen ruimen we alles grondig op en maken we schoon.
Maandag vertrekken we naar Texel voor een midweek. Lekker veel wandelen en fietsen daar!
Dinsdag op Koningsdag eten we in ieder geval oranje gebakjes en heb verder geen idee wat er te doen is. 'S avonds naar de Streamers kijken.
<<

Kira

Bericht 24 Apr 2021 07:28

Ik ga vandaag en morgen werken, maandag heb ik een klus voor koningsdag en op koningsdag zelf heb ik nog geen plannen.
<<

Anoniem335

Bericht 24 Apr 2021 08:30

rapa nui schreef:Bij mij op het werk hebben best veel mensen maandag extra vrij genomen en hebben dus een lang weekend. En ik weet dat diverse andere bedrijven en bouwen maandag ook dicht zijn, lang weekend houden dus dacht dat hier misschien ook wel mensen mini-vakantie zouden houden.

Net bij mijn moeder Chinees gegeten.

Ik ga morgen naar Den Haag, binnenstad bekijken nu de horeca nog dicht is, er geen terrassen zijn. Het zal al wel drukker zijn maar vast altijd nog rustiger dan de komende weken. Misschien ga ik de Jugendstil wandeling lopen, misschien ook gewoon wilekeurig straten bij langs en gebouwen bekijken.

Zondag ga ik mijn huishouden doen, wordt mooi maar koud weer dus denk ik een stuk fietsen en bij restaurant in de buurt aspergesoep to go voor de lunch halen .

Maandag ga ik zelf wel werken, ik heb te veel werk liggen, snij me zelf in de vingers, als ik vrij neem. 's Avonds naar de kapper, lekker bijkletsen tussendoor .

Dinsdag ga ik met mijn broer dagje toeren, naar de Zaanse Schans, en Edam en Monnickendam bekijken en wie weet wat we nog meer tegenkomen.

Heb er zin in. Heb zelf wel wat het feestelijke gevoel van lang weekend met leuke plannen.

Zo leuk dinsdag! Edam is prachtig, je kan een lekker ijsje halen bij de Dam en misschien is het Strandbad ook leuk om een drankje te halen. Wel buiten het centrum maar aan het IJsselmeer. Voor de rest gewoon lekker door het centrum heen lopen. :)

Monnickendam heeft Strandvier op het Hemme land waar je leuk aan het IJsselmeer kan zitten en de ouwe blauwe waar je lekker broodje kan halen voor de lunch denk ik. Ook prachtig maar iets kleiner mooi centrum.

Marken is ook leuk om nog heen te rijden maar wel ‘flinke’ parkeerkosten/dagjes belasting. Geen idee wat het vandaag de dag kost als je met de auto komt.
<<

Anoniem335

Bericht 24 Apr 2021 08:32

Ik heb maandag vrij genomen. Was wel toe aan even uitrusten.

Gisteren iedereen verteld dat we een kindje verwachten. Vandaag een veel te volle dag. Zo wandelen met een vriendin als het door gaat en vanavond pizza eten bij vrienden.

Morgen en maandag geen plannen en dinsdag buurtborrel voor koningsdag. Ben benieuwd hoe dat is.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2021 08:54

Vandaag is mijn laatste vrije dag, morgen beginnen wij met de voorbereidingen om woensdag open te kunnen gaan!

Zometeen brengen we zoon naar mijn ouders en gaan wij even de stad in, vriend heeft nodig nieuwe kleding nodig dus we hebben een shopafspraak staan. Ook wil ik dan meteen even vis halen bij een bevriende visboer daar in de buurt.

Morgen dus weer lekker koken, ik heb er enorm veel zin in!
Maandag ook nog voorbereiden en dinsdag zijn we als het goed is allemaal vrij.
10.04.17
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Apr 2021 10:25

Ik zit nu in de trein onderweg naar Enschede. Ik ga daar bij een speciaalzaak even shoppen. Daarna pikt mijn man en de meiden me op en gaan we samen naar mijn man zijn oma.

Morgen nog geen plannen. 's Avonds laten we eten bezorgen als de meiden al in bed liggen.

Maandag werken, 's avonds loopgroep.
Dinsdag nog geen plannen. 's Avonds The Streamers.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 24 Apr 2021 10:55

Hier is het al mei vakantie en zijn we een weekje weg. Heerlijk!
<<

Anoniem308

Bericht 24 Apr 2021 11:05

Dee schreef:Hier is het al mei vakantie en zijn we een weekje weg. Heerlijk!

Wij ook! Zo lekker

Ik heb helemaal vrij tot 6 mei. En door Hemelvaart hoef ik de week erna ook bijna niet te werken 🤗.
<<

Anoniem328

Bericht 24 Apr 2021 13:28

Wij een heerlijk relaxed weekend. Vanmiddag heeft de oudste een kinderfeestje dus zijn we alleen met de jongste. Lekker veel buiten spelen en chillen.

Morgrn gaat de jongste bij mijn ouders logeren dus hebben we een fijne dag alleen met de oudste. Ik denk dat we naar de landal speeltuin gaan hier en picknickspullen meenemen. 's Avonds gezellig eten bestellen met z'n drietjes.

Maandag gewoon werken.

Koningsdag gaan we naar vrienden en gaan we daar ook nog even naar zo'n natuurspeeltuin. 's Avonds the Livestreamers kijken.

Hier is het trouwens ook al meivakantie. Wij gaan zaterdag lekker op vakantie.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Apr 2021 14:08

Hier moeten de kinderen maandag gewoon naar school, wel Koningsspelen dan. Hoe zit bij de anderen, waar de meivakantie ook nog niet begonnen is?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Apr 2021 14:18

Onze school (vo) is maandag ook gewoon open.

Anoniem313

Bericht 24 Apr 2021 14:51

Lady schreef:Hier moeten de kinderen maandag gewoon naar school, wel Koningsspelen dan. Hoe zit bij de anderen, waar de meivakantie ook nog niet begonnen is?

Hier gaan ze ook gewoon naar school maandag.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2021 15:01

Zoon 1 heeft ook nog geen vakantie en moet maandag naar school. Alleen Koningsdag zelf vrij. Zoon 2 heeft wel vakantie, lekker handig 😅.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2021 15:05

Kajaka schreef:Zoon 1 heeft ook nog geen vakantie en moet maandag naar school. Alleen Koningsdag zelf vrij. Zoon 2 heeft wel vakantie, lekker handig 😅.

Ja hier ook, maar dan net andersom.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2021 15:30

Lady schreef:Hier moeten de kinderen maandag gewoon naar school, wel Koningsspelen dan. Hoe zit bij de anderen, waar de meivakantie ook nog niet begonnen is?

Zoon moet maandag ook naar school. Afgelopen vrijdag waren de Koningsspelen daar.
10.04.17
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2021 16:14

Koningsspelen heeft T. afgelopen donderdag gehad :)
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2021 17:24

Mijn kinderen hadden gisteren de Koningsspelen. Maandag gewoon naar school.
De eerste 2 weken van mei hebben ze meivakantie
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 24 Apr 2021 19:32

Hier hebben ze maandag studiedag.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Apr 2021 20:10

Ze hebben al een paar weken geleden Koningsspelen gehad, toen werd het voortijdig afgebroken in verband met het rotweer. Ik heb ook geen idee waarom het niet gewoon in de week van Koningsdag was. "Helaas in een ander jasje" zal wel met corona te maken hebben, maar de komende week lijkt het besmettingsgevaar me niet hoger dan in die week.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Toetie

Kletskop

Bericht 25 Apr 2021 06:20

Hier hebben de kinderen vrijdag koningsspelen gehad, 's middags een kinderfeestje.
Zaterdag zwemles en voor de rest lekker thuis gespeeld. Ze waren moe dus niet veel gedaan. Man moest werken.
Vandaag gaan we naar de bossen hebben de kinderen bedacht en even buiten koffie drinken bij schoonfamilie als het weer het toe laat (mag niet te koud zijn).
Maandag is het hier gewoon school en dinsdag zijn de kinderen vrij en man moet werken. Normaal zou ik dan naar mijn familie gaan maar daar wacht ik mee tot ze allemaal zeker niet meer besmettelijk zijn.
Woensdag is het weer school en vrijdag vakantie, 2 weken.
Ik hoop op mooi weer want ik wil naar het strand met de kinderen en schoonzus. De kinderen zeuren daar al zolang over dat we nu echt willen gaan.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 25 Apr 2021 06:37

Gister hockeytoernooi voor de oudste twee. ‘s Middags kraamvisite en ‘s avonds naar m’n ouders, daar blijven eten. Ik moet vandaag werken. Kids spelen lekker thuis. Vriend zal nog wat klusjes doen vandaag. Hier nog geen meivakantie, dus morgen een normale schooldag en gewoon hockeytraining. Dinsdag werkt vriend een halve dag. Ik ben thuis met de meiden. We gaan lekkers bakken en schminken. ‘s Avonds bij m’n ouders gourmetten. Vrijdag hebben ze pas Koningsspelen op school en daarna twee weken meivakantie!
3 dochters van 12, 9 en 8 jaar 🖤
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen