Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Paasweekend: wat zijn je plannen?

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Apr 2021 12:03

Re: Paasweekend: wat zijn je plannen?

Ooh La La! schreef:Wij pakken straks de camper er rijden naar een camping in de buurt van Veghel.
Daar ter plekke nog geen plannen. Vooral relaxen :) Maandagmiddag rijden we weer naar huis.

Dan ben je in de buurt!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 02 Apr 2021 12:21

Hier moet er vooral ingepakt,opgeruimd en voorbereid worden ivm verbouwing maar eerste Pasen hebben we eters en eieren verstoppen in de tuin en paasontbijt. 2e Pasen moet m'n man gewoon werken dus zie ik wel even. Er is een paasspeurtocht uitgezet hier in de buurt dus wellicht doen we die!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 03 Apr 2021 08:07

Leuke plannen allemaal!

Ik heb volgende week vakantie, heerlijk!

Vandaag staat in het teken van mijn ouders helpen in hun flat, ze gaan verhuizen.

Morgenochtend hebben we een brunch besteld, en smiddags naar mijn ouders om daar savonds te eten, chinees.

Maandag gaan we bij de buren ontbijten en de kids paaseitjes zoeken.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Apr 2021 08:24

Ah zo lekker Oh la la, veel plezier!

Wij waren gisteren allemaal al vrij. Ik heb wat in de tuin gewerkt, plantjes binnen gezaaid en verpot, we zijn naar de schaapskooi bij de lammetjes wezen kijken en hebben een stuk over de hei gelopen en ‘s avonds lekker zelf pizza gebakken.

Voor vandaag weinig plannen. Ik heb net eitjes gekookt die de kinderen straks mogen verven voor morgen bij het ontbijt en ik geloof dat mijn man nog wat spullen naar de stort wilde brengen.

Morgen zijn we ook gewoon thuis, we beginnen met paaseieren zoeken en een heel uitgebreid paasontbijt. Ik heb nog wat borrelhapjes gehaald voor in de middag en verder denk ik dat we vast ergens gaan wandelen.

Tweede paasdag gaan we eten bij mijn ouders en ik vermoed dat daar ook wel paaseieren gezocht moeten worden.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Apr 2021 08:36

Lady schreef:Ik ben de hele week al vrij, heb een weekje vakantie. We hebben geen hele speciale plannen voor dit weekend. Mijn man moet morgen werken. Zondag doen een paasontbijtje en zondagavond bestellen we wat lekkers. Maandag zou mijn moeder 66 geworden zijn. Ik denk dat we een taartje gaan eten bij mijn zusje dan, om er toch een beetje bij stil te staan.

De planning is alweer aardig omgegooid.

Vanochtend komen de oppasmeiden en ga ik bootcampen en daarna kindloos nog wat boodschappen halen. Vanmiddag ga ik een wijntje drinken met mijn bevriende buurvrouw.

Morgenochtend gaat mijn man sporten. Als hij terugkomt ga ik samen met een vriend en een vriendin naar onze oud-collega wiens man na een zeer kort ziekbed overleden is. Ik kijk er vreselijk tegenop, het geeft vervelende herinneringen, maar ik wil dit toch voor haar doen. In de middag gaan we naar mijn zusje en zwager en doen daar een borreltje, alvast om te proosten op de geboortedag van mijn moeder.

Maandag dan toch nog een paasontbijtje. En de rest van de dag eet ik niks meer denk ik 😅. De weersvoorspellingen zijn niet goed, dus verder niet veel in de planning. Als het mooi weer was geweest had ik langs het graf van mijn moeder gewild maar ik ga daar niet met regen, koud en grijs weer staan.

Fijne dagen allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem308

Bericht 03 Apr 2021 08:43

Wij hebben heerlijk vier dagen vrij met z’n allen.
Ben gisteren langs een vriendin geweest met de jongste, oudste was bij oma. In huis heeft man toen heel veel klusjes gedaan.
Vandaag ga ik naar het tuincentrum en wil vanmiddag eigenlijk nog op pad met z’n viertjes.
Morgen naar m’n schoonfamilie voor paasbrunch
Maandag komt mijn moeder voor Pasen.

Voor de rest lekker rustig aan. Vandaag en morgen gelukkig nog wel zonnig. Ik word echt zo somber van dat regenachtige en grijze weer komende week 😭
<<

Anoniem335

Bericht 03 Apr 2021 08:49

Ik vind het zo jammer dat het geen mooi weer word. Ik voel me voor het eerst sinds weken weer wat fitter en nu kunnen we niks doen.

Ga zo een rondje wandelen met een vriendin. Meer plannen hebben we niet dit weekend.

Misschien morgen naar het bos ofzo maar ben bang dat het daar veel te druk wordt. 😟

Ik word ook somber van de weervoorspellingen. Ben er zo klaar mee. Had nu willen wegvluchten naar het buitenland Maarja dat kan ook niet.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Apr 2021 08:50

Wij zitten lekker in de een chalet in Borger. Ik denk dat wij hier wel een boswandeling gaan maken sowieso. En eieren verstoppen/paasontbijt en gourmetten. Verder niet te veel gepland. Maandag weer richting huis.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem326

Bericht 03 Apr 2021 09:11

Vandaag gaan we bij mijn ouders en hele familie paaseieren zoeken in de tuin. Maar niet samen eten. Vanmiddag met een vriendin en de kinderen naar speeltuin en daar een taartje eten.

Morgen komt mijn ex en maak ik een paasontbijt en verstop ik eieren in de tuin. In de middag ga ik met de kinderen mijn nichtje feliciteren en cadeautje brengen

En maandag het binnen maar aangenaam en behaaglijk maken.

Ik baal ook een beetje van het weer.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Apr 2021 09:24

Ja echt heel jammer dat het geen mooi weer wordt. Wij zouden misschien m'n broer en schoonzus zien mits het in de tuin kan. Ben bang dat dat niet doorgaat dus.

Het is hier nu wel super mooi trouwens. Blauwe lucht, zonnig, bloesem in de boom.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem303

Bericht 03 Apr 2021 09:28

Als je op buienradar-website de vijfdaagse verwachting per uur vooruit zet, ziet maandag er in elk geval nog wel oke uit. Fris, maar overwegend droog wel. Dus ik heb nog hoop!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Apr 2021 10:14

Wat een leuke plannen allemaal. Geniet er van ook als het weer wat minder is

Gisteren was in elk geval al een geslaagde dag voor me. Over de Hunebed Highway N34 van Coevorden richting Groningen. Vanuit de auto maar een foto gemaakt van het bordje.
Winsum vond ik erg mooi, leuk en levendig, ook nu. Als er meer restaurants open zijn wordt het nog levendiger. Ik had me ook nooit gerealiseerd dat er zoveel waterwegen zijn in Groningen.
Mosterdsoep in Eenrum was de lekkerste die ik ooit gehad heb. Daarna nog de kerken van o..a. Saaksum, Ezinge en Oldehove bekeken. Als laatste die van Niehove, dat was in 2019 het mooiste dorp van Nederland. Als laatste naar Electra geweest om het gemaal De Waterwolf te bekijken, ik hou wel van industriële monumenten.

Groningen is echt nog mooier dan ik al dacht. Staat nog veel meer op mijn lijstje daar om te ontdekken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Apr 2021 10:17

Wat leuk Rapa Nui. Ik ben laatst ook in Winsum geweest maar niet verder dan een speeltuin gekomen. 😅 Maar vroeger wel brugklaskamp gehad daar en kano gevaren.
Ben je nog in de omgeving daar? Dan is garnwerd ook mooi. En was je bij Abraham's mosterdmakerij?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Apr 2021 10:44

Marin schreef:Wat leuk Rapa Nui. Ik ben laatst ook in Winsum geweest maar niet verder dan een speeltuin gekomen. 😅 Maar vroeger wel brugklaskamp gehad daar en kano gevaren.
Ben je nog in de omgeving daar? Dan is garnwerd ook mooi. En was je bij Abraham's mosterdmakerij?

Nee, ik was een dagje met mijn broer op stap. Zit nu in de trein naar Nijmegen om die stad weer eens te bekijken. De mosterdsoep heb ik inderdaad gegeten bij Abraham's Mosterdmakerij, beker to go, lekker met dit koude weer. En ik heb nog 2 zakken soep meegenomen dus o.a. vanavond weer van genieten.

Garnwerd zal ik onthouden. Als er weer meer mogelijk is met musea en horeca wil ik bv de Gronings Goed Route nog weer gaan doen. En ik wil dan nog meer kerken van de Stichting Groninger Kerken bekijken. En ik dan naar het Openluchtmuseum in Warffum en met de trein op stap en stoppen bii meer kleinere plaatsen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem315

Bericht 03 Apr 2021 11:53

Wij hebben geen plannen. Mijn man is vandaag in Duitsland aan het wielrennen, ik ben lekker thuis met de kinderen, beetje omrommelen in huis en bezig met literatuuronderzoek en verslag voor m'n studie. Morgen doen we even een ontbijtje met broodjes van de bakker en gaan we vast wel even ergens wandelen of een rondje touren. Maandag idem.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Apr 2021 12:30

Nou, hier helemaal niks meer.
Jongste moet morgenochtend getest worden en moet in quarantaine tot een negatieve uitslag. Dus wij zijn ook thuis zonder visite 🙁
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 03 Apr 2021 12:52

Balen Arwyn!
<<

Anoniem313

Bericht 03 Apr 2021 12:53

Hé jakkes Arwyn, wat vervelend. Sterkte!

Ik vind het qua weer trouwens erg meevallen. Het is inderdaad geen weer om lekker in de tuin wijn te drinken, maar wel lekker weer om erop uit te gaan juist. Ik heb gisteren gebootcampt en een lange stadswandeling gedaan van 12 km. Vandaag 30 km gefietst en morgen hardlopen, ideaal juist. Ook in de tuin werken gaat lekker.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Apr 2021 17:59

Wij nemen l. mee naar mijn moeder en blijven daar slapen. Ben heel benieuwd hoe dit gaat 😊.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Apr 2021 18:33

Leuk Fantine. Veel plezier!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Apr 2021 19:46

Oh wat balen Arwyn😥

Leuk Fantine, komt vast goed!

Voor nu nog geen tekenen van een bevalling. Eigenlijk heb ik zoiets van wacht nu maar tot na zondag, dan hebben we nog een gezellige dag met vrienden 🙈
⁠♡♡♡
<<

Anoniem307

Bericht 04 Apr 2021 04:42

We hebben de dochter van mijn man gehaald voor een weekend met papa. Vandaag heeft ze pizza mogen maken bij een restaurant en ook nog mogen afrekenen als een heuse restauranteigenaar. Ze vond het fantastisch. In de avond hebben we Uno gespeeld en hoewel ik 3x gewonnen heb, werden ze alle 3 vakkundig ongeldig verklaard. 😂

De rest van het weekend keutelen we wat aan. Niets specifieks gepland.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Apr 2021 07:40

Wat fijn dat ze bij jullie is Isles!
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 04 Apr 2021 08:26

Gister met zijn 3tjes gegourmet.
Straks naar mn ouders voor een paaslunch.
Morgen zijn de kinderen bij ons en dan gaan we brunchen, paaseieren zoeken en gourmetten
Juli 2019
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Apr 2021 08:27

Oh wat fijn dat jullie de dochter weer zien zeg, is dit weer de eerste keer?
Geniet er van!

Vanmiddag gaan we naar schoonvader en morge gaat J een fietstocht doen en E en ik gaan naar mijn moeder voor de lunch.
30-04-2017
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen