Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoe lang heb jij in Q gezeten?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 25 Mrt 2021 14:50

Re: Hoe lang heb jij in Q gezeten?

Ik zit momenteel weer even in Q omdat ik vanmorgen getest ben. Maar verder ook alleen maar bij het wachten op een uitslag gelukkig.
❤️ 7 juni 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Mrt 2021 17:00

Ik ben inmiddels 5x getest dus in afwachting van de uitslagen steeds een paar dagen.

Voor de kerst was ik in nauw contact geweest met een collega die positief testte en dus moest ik ook in quarantaine. Dat duurde uiteindelijk 7 dagen.

Dus al met al zo'n 2 weken.
<<

Saji

Kletskop

Bericht 28 Mrt 2021 18:12

Wij zitten momenteel in quarantaine. Vandaag in gegaan. Morgen worden ik en mijn vriend getest, Hij een sneltest, ik gewoon de reguliere. Ik omdat ik wat milde klachten heb sinds vandaag. Woensdag worden de meiden getest. Er is bij hun in de klas corona geconstateerd. Vandaag kregen wij hier mail van.
<<

Anoniem326

Bericht 28 Mrt 2021 20:33

Twee keer tot dag 5 testen en wachten op uitslag. Dus twee keer een kleine week.
Omdat ik of een van kinderen in aanraking was geweest met iemand met corona. Dat zijn ook de enige twee keer dat ik getest ben.
Vorige

Terug naar Algemeen