Re: Forum activiteit
Goed begin dat februari actief begint.
Toet schreef:Ik heb inderdaad ook het idee dat het sinds Corona actiever is. Zal wel door mijzelf komen, ik was het forum een beetje vergeten en nu lees ik weer dagelijks. Ik post alleen bijna niet meer.
Char schreef:Ik doe mijn best wat vaker te reageren. Maar tegelijk vind ik dat ook weleens lastig, omdat je in een topic niet in herhaling wilt vallen. En ik merk dat er maar een beperkt aantal topics is waar ik iets aan toe wil voegen, die wel echt een inhoudelijke “ontwikkeling” hebben.
HollyGolightly schreef:Als ik hier actief ben dan komt dat meestal omdat ik iets moet schrijven voor werk en even de inspiratie niet vind.
Linvi schreef:Sinds ik geen burgemeester meer ben, 😇, heb ik ook meer zin om weer meer deel te nemen aan topics. Ik ben nog niet zo actief als ik voor mijn burgemeesterschap was, maar wie weet komt dat weer!
Marin schreef:Wat leuk Linvi en bedankt voor je 'dienst' als burgemeester (haha nu klink het net als een veteraan). Kom maar gezellig vaker mee kletsen! Hoe is het met de kinderen? En met je man?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers