Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Borrelpakket gezin

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Feb 2021 18:43

Borrelpakket gezin

Ik zoek voor een gezin een borrelpakket wat ik per post kan versturen als cadeau. Nu zijn er zoveel websites momenteel! Welk bedrijf vind jij een aanrader? Of vond je misschien juist helemaal niks?

Ik vond ook al de appeltaart die door de brievenbus kan, dat is misschien ook nog wel een optie. Alle ideeën zijn welkom!
<<

Anoniem313

Bericht 11 Feb 2021 19:19

Re: Borrelpakket gezin

Ik zou een lokale ondernemer uitkiezen. Waar woon je?
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Feb 2021 19:21

Ja, je zou bij iets in de buurt van het gezin kunnen bestellen. Bij ons in de buurt bezorgen er een hoop lokale ondernemers thuis. Je kunt ook mailen. Heb ik onlangs nog gedaan als kadootje voor een vriendin. Ondernemer had die verzoeken nog niet gehad maar pakte het heel leuk op en deed er zelf nog een kaartje bij.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Feb 2021 20:32

Een lokale ondernemer is nog wel een goed idee! Dan moet ik alleen op zoek naar lokale ondernemers op drie plekken. Omgeving Eindhoven, Utrecht en Arnhem.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 11 Feb 2021 21:03

Geen idee of ze iets hebben wat je zoekt maar wij hadden pas een goed pakket van ‘Hollands Kaashuis’ voor een nieuwjaarsborrel.

En eerder vorig jaar van een streekwinkel een pakket bezorgd gekregen. Met oa. wijn, biertjes, kaas, dip, flatbread etc..
Dat is misschien ook nog een idee.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Feb 2021 21:10

Girli schreef:Een lokale ondernemer is nog wel een goed idee! Dan moet ik alleen op zoek naar lokale ondernemers op drie plekken. Omgeving Eindhoven, Utrecht en Arnhem.

Tip voor omgeving Eindhoven: https://theborrelbrothers.nl/ was echt heerlijk!
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem313

Bericht 12 Feb 2021 12:10

Girli schreef:Een lokale ondernemer is nog wel een goed idee! Dan moet ik alleen op zoek naar lokale ondernemers op drie plekken. Omgeving Eindhoven, Utrecht en Arnhem.

Wow, drie borrelpakketten! Wat lief van je.
Ik ben in alledrie de steden niet erg bekend maar vind in Utrecht BROEI altijd wel fijn, en die doen een borrelpakket.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Feb 2021 12:52

In Arnhem heeft de Zuivel hoeve borrel pakketten. Die op winkelcentrum Schuytgraaf is van een franchise. Dus redelijk lokale ondernemer toch? Anders Food&More.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Feb 2021 13:17

Bedankt voor de tips! Ik zal er naar kijken.

Ja, gaat om Chinees Nieuwjaar. Normaal komen we bij elkaar, maar dat is nu natuurlijk niet mogelijk.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Feb 2021 17:48

FortVier in Arnhem heeft ook een borrelbox: https://www.fortvier.nl/

Terug naar Algemeen