06 Jan 2021 22:35 door Boerenkool
Anousch schreef:Boerenkool schreef:Klinkt als een leuk feestje. Zou niks bij plannen aan activiteiten. Ze vermaken zichzelf ook wel en willen vaak ook even spelen, buiten geplande dingen.
Ik zou het feestje echter wel uitstellen. Beetje gek; scholen dicht en het land in lockdown, maar kinderfeestjes worden wel gegeven?
Niet zo gek dat de lockdown dreigt verlengd te worden.
Vind je echt dat de lockdown verlengd word door kinderfeestjes?! Eerder door al die mensen die met 100 man illegale feesten houden....
En tot wanneer stel je het dan uit? Tot 2022? Kinderen mogen gewoon bij elkaar.
Ik denk dat je op dit moment het beste eraan doet zoveel mogelijk uit de buurt van wisselende contacten tevblijven. Ook kinderen. Hoe beter iedereen zich daar aan houdt, hoe eerder de situatie onder controle is. Alle beetjes helpen. Met jouw beredenering zouden we ook beter niet kunnen stemmen. Want wat doet jouw stem er dan toe? Dat is er maar 1.
Maar laten we in dit topic verder niet discussiëren. Ik schrik er gewoon van dat mensen kinderfeestjes alsnog doorgang laten geven in de huidige situatie.
Maar iedereen moet doen wat hem/haar goed dunkt en zal er verder niks over zeggen hier.