Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeautips voor werkgever gevraagd.

<<

Anoniem298

Bericht 24 Dec 2020 11:17

Cadeautips voor werkgever gevraagd.

Met mijn collega’s heb ik bedacht een verrassingspakket samen te stellen voor onze werkgever. Ondanks de crisis en de (financiële) zorgen laat hij daar helemaal niets van merken op het werk, we zijn nu totaal al zes maanden voor de helft dicht (horeca) en dat kost natuurlijk heel veel geld. Toch kan hij ons de uren geven die we nodig hebben, onze salarissen blijven betalen en hebben we zelfs een kerstgratificatie gekregen. Daarom willen we iets voor hem terug doen in de vorm van dat verrassingspakket.

We hebben bedacht er een grappige beker in te doen en een fles drank die hij graag drinkt. Maar wat nog meer? Hij is fervent carnavaller, we dachten aan een carnaval home kit ofzo omdat carnaval natuurlijk in 2021 niet doorgaat. Maar wat is nou leuk om in zo’n kit te doen? Naast grappige cadeaus willen we ook iets persoonlijks doen, maar wat? Ideeën zijn zeer welkom!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Dec 2020 14:47

Re: Cadeautips voor werkgever gevraagd.

Een stad heeft met carnaval bepaalde kleuren, dus een muts, handschoenen of sjaal in die kleuren is altijd goed.
Misschien zijn er al wel emblemen te koop (als hij een kiel of jasje draagt)
Een fles van zijn favoriete drank erbij (eventueel met mooi glaasje wat daarbij hoort) en iets lekker hartigs? Worstenbroodjes of nootjes of zo?

Edit: de drank en het glaasje had je zelf al genoemd.
Iets persoonlijks is lastig als je iemand niet goed kent. Kan je zijn partner om advies vragen voor het persoonlijke gedeelte?
<<

Anoniem307

Bericht 26 Dec 2020 23:04

Onze teammanager heeft ons verlaten. En vlak voor de lockdown hebben we een pakket samengesteld. Een cadeaubon voor een dagje welness, een goede fles Whiskey en verzorgingsartikelen voor de man.

Helaas, de wellness is dicht, hij is gestopt met drinken op verzoek van zijn vrouw en alleen de verzorgingsproducten waren fijn. Wisten wij dat eind november? :laughcry: Toch vind ik onze keuzes erg mooi. We hebben vooral gekozen voor ontspanning. En dat vind ik wel gelukt.
<<

Anoniem298

Bericht 26 Dec 2020 23:41

Bedankt voor het meedenken, Soleil! En aan jouw idee voor jouw werkgever heb ik ook iets, Isles, ik kan idd wel een fijn verzorgingspakket erbij doen, of een lekker luchtje ofzo, daar is hij ook wel van. Gaat goedkomen!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Dec 2020 08:37

Qua persoonlijks zou ik denken aan een foto van alle medewerkers. Als iedereen een foto maakt van hem/haarzelf met een blaadje met letter of (deel van een) woord, kun je een leuke collage inlijsten met iets van: bedankt of je bent een topper ofzo.

Voor de carnaval HomeKit, zou ik met z’n allen een Spotify lijst maken met carnavalskrakers. Je kunt er eventueel een waardebon van bij doen. En verder wat verkleeditems ofzo. Maar goed je bent volgens mij hartstikke creatief met dit soort dingen 🤗
L2014 & H2017
<<

Anoniem313

Bericht 27 Dec 2020 09:20

Je hebt misschien al genoeg maar ik dacht nog: misschien een dinertje of borrelpakket van een andere (bevriende) horeca-ondernemer uit de buurt? Dan sla je twee vliegen in 1 klap en misschien start je wel een trend!
<<

Anoniem298

Bericht 28 Dec 2020 17:09

Bedankt voor jullie tips! Zo´n borrelpakket is ook wel een heel leuk idee, zeker om de lokale ondernemer te steunen is dat een goed plan!

Foto´s had ik ook nog niet eens bedacht, ook leuk! Er hangt nog een oude klok met daarop drie medewerkers die er allang niet meer werken, misschien leuk om die te vervangen ofzo.

Terug naar Algemeen