Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar baal jij op dit moment van? #5

<<

Anoniem337

Bericht 15 Dec 2020 21:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Wat jammer!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Dec 2020 21:54

Ja zeker. Gelukkig krijgen we met de 20 weken echo en de pret echo die we willen gaan doen wel veel foto's en filmpjes mee.
Afbeelding
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Dec 2020 09:25

Hé wat jammer van die afspraken waarbij partner dan niet mee mag.

Ik baal dat mijn oudste dit weekend ziek was, duurde niet lang waardoor ze gisteren beiden weer naar school mochten voor de laatste schooldag. En vannacht begint jongste opeens te spugen en heeft ze verhoging. Ik maak me altijd zorgen als er 1 van de kinderen ziek is, maar nu in corona tijd nog meer. En on top off it moet ik vandaag werken met een 6- en (zieke) 4-jarige bij me. Wordt een leuke dag...
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Dec 2020 20:29

Dat ik totaal geen idee heb wat ik voor kerstcadeau’s kan kopen voor mijn vriend e zijn kinderen. Normaal struin ik dan de stad af als ik geen inspiratie heb.
Ik heb nu met kerst niks onder de boom voor hun. Nog niet eens een idee waarmee ik dan een tegoedbon kan maken.

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2020 20:40

Silly-One schreef:Dat ik totaal geen idee heb wat ik voor kerstcadeau’s kan kopen voor mijn vriend e zijn kinderen. Normaal struin ik dan de stad af als ik geen inspiratie heb.
Ik heb nu met kerst niks onder de boom voor hun. Nog niet eens een idee waarmee ik dan een tegoedbon kan maken.

Oh jee, dat wordt wel haast maken dan. Ik denk niet niet dat je erop kunt rekenen dat als je nu nog iets gaat bestellen, je het vrijdag in huis hebt.
Ze hebben toch wel hobby’s, interesses enzo? Wat geeft hij zijn kinderen - misschien kun je daarbij aanhaken?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Dec 2020 20:51

Misschien een bon voor een ervaring, dat je met z'n allen naar de dierentuin of theater of wat ze dan ook leuk vinden gaat. Steun je daarmee die business ook nog en goed voor jullie band.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Dec 2020 21:04

De oudste krijgt een tv en de jongste een game pc ? Die betaald mee daaraan). Dus niet echt iets waar ik op in kan haken.

Iets in huis halen gaat al niet lukken. Daar heb ik mij al bij neer gelegd. Daarom een bon oid onder de boom met een geheid. Maar daarop wilde ik wel iets concreets zetten.

Voor mijn vriend wilde ik een weekendje samen weg doen. Maar met de huidige maatregelen vind ik dat gewoon lastig. Omdat we niet weten wanneer we weer meer mogen en kunnen. We willen wel iets kunnen gaan doen samen.

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Dec 2020 21:07

Silly-One schreef:De oudste krijgt een tv en de jongste een game pc ? Die betaald mee daaraan). Dus niet echt iets waar ik op in kan haken.

Bij een game pc kan je toch perfect inhaken met een game? Hoe worden die dingen geïnstalleerd tegenwoordig? (ik ben van tijdperk cd-rom 🙈). Als het een online download is die je moet betalen lijkt het me een done deal voor je tegoedbon die hij/zij direct kan inwisselen.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2020 21:07

Een bon van een winkel waar ze graag geld uitgeven misschien? Kleding ofzo - weet niet hoe oud ze zijn. Of voor games.

Weekendje weg is nu wel zo’n beetje het meeste ingewikkelde om te willen geven ja, want het kan niet. Of juist het makkelijkste - ‘dit is een bon voor een weekendje weg wanneer dat kan’.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2020 21:08

Marin schreef:
Silly-One schreef:De oudste krijgt een tv en de jongste een game pc ? Die betaald mee daaraan). Dus niet echt iets waar ik op in kan haken.

Bij een game pc kan je toch perfect inhaken met een game? Hoe worden die dingen geïnstalleerd tegenwoordig? (ik ben van tijdperk cd-rom 🙈). Als het een online download is die je moet betalen lijkt het me een done deal voor je tegoedbon die hij/zij direct kan inwisselen.

Ja dat dus.
<<

Anoniem335

Bericht 22 Dec 2020 21:11

Leuk bordspel om samen te spelen?

Bioscoop uitje voor als de bios weer open is?

Tegoedbon voor een leuke film om op tv te kijken? Pathe thuis ofzo?

Skydiven in Utrecht is nog open geloof ik. Ook leuk om te doen met zn allen?

Avondje bowlen met zn allen?
<<

Anoniem331

Bericht 22 Dec 2020 21:40

Ik vind kexter haar ideeën heel leuk. Heeft je vriend zelf geen ideeën ook? Hij kent ze al een stuk langer dus misschien makkelijker?

Ik was hier gelukkig voor de lockdown helemaal klaar, dus stress vrij.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Dec 2020 21:47

Marin schreef:

Die kunnen ze “gratis”. Downloaden. Anders had ik een tegoed kaart gehaald voor een bedrag om uit te geven daaraan.

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Dec 2020 21:51

Kexter schreef:Leuk bordspel om samen te spelen?

Bioscoop uitje voor als de bios weer open is?

Tegoedbon voor een leuke film om op tv te kijken? Pathe thuis ofzo?

Skydiven in Utrecht is nog open geloof ik. Ook leuk om te doen met zn allen?

Avondje bowlen met zn allen?

Bordspellen genoeg in de kast. Maar wordt zelden gedaan samen ( vriend is er niet van en de kinderen alleen net mij krijgen we nooit voor elkaar).

Films thuis kijken worden ook “gratis” gekeken. Plus we hebben Netflix, Apple TV en prime. Dus genoeg mogelijkheden om een film legaal te kijken.

Mijn vriend en ik hebben nog een bioscoop bon liggen die we vorig jaar met Sinterklaas hebben gehad. Dus echt naar de bios gaan zie ik ons vier ook niet echt doen.

Vriend heeft zelf ook geen ideeën anders was het makkelijker geweest ( hoop ik)

Ik vind het echt lief dat jullie meedenken, maar je merkt al dat er een hoop tegens zijn omdat ze alles al hebben of er is een oplossing voor wat we al doen.

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Dec 2020 21:54

Caulfield schreef:Een bon van een winkel waar ze graag geld uitgeven misschien? Kleding ofzo - weet niet hoe oud ze zijn. Of voor games.
’.

De oudste (16) heeft sinds deze somer kleedgeld. Maar heeft voornamelijk alles online gekocht. Dus welke winkel ze leuk vind weer ik niet. Had wel bedacht dat ik voor haar een bon van de H&M kan halen. Dus voor haar heb ik wel een idee.

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2020 22:00

Silly-One schreef:
Marin schreef:

Die kunnen ze “gratis”. Downloaden. Anders had ik een tegoed kaart gehaald voor een bedrag om uit te geven daaraan.

Games zijn niet gratis hoor! Best duur juist.
<<

Anoniem325

Bericht 22 Dec 2020 22:02

Vindt ze niet een tijdschrift oid leuk? Dan zou je bladcadeau kunnen geven.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Dec 2020 22:07

Silly-One schreef:Mijn vriend en ik hebben nog een bioscoop bon liggen die we vorig jaar met Sinterklaas hebben gehad. Dus echt naar de bios gaan zie ik ons vier ook niet echt doen.

Als je hen dan een bioscoop bon geeft, kan je toch juist met z'n vieren gaan en gebruik je die van jullie direct ook. Er moet vast iets te vinden zijn aan films die jullie alle vier wel leuk vinden.

Ja het is vervelend dat je nu niks kunt doen zoals een weekendje weg / uiteten / bioscoop etc maar daarom des te beter voor een tegoedbon. Ik heb ook een diner+hotel tegoed gekregen voor m'n verjaardag.
<<

Anoniem295

Bericht 22 Dec 2020 22:10

Misschien een tip: de Intertoys bezorgt lokaal. Als je een bestelling plaatst op de website dan wordt hij door lokaal winkelpersoneel langs gebracht. Daardoor misschien sneller dan een online bestelling via de reguliere pakketdienst? Misschien een idee voor een PC game.
<<

Anoniem295

Bericht 22 Dec 2020 22:13

Oh laat maar. Intertoys heeft geen PC games. Dan zou ik een bon van de Mediamarkt of Game Mania doen.
<<

Anoniem335

Bericht 22 Dec 2020 22:17

Een dagje klimhal als ze weer open zijn met zijn allen? Een escaperoom? Een online escaperoom?

Waarom doen jullie cadeaus met kerst? Hebben ze geen lijstje gemaakt? Wat heb je andere jaren gegeven?

Hier bezorgen alle winkels. Een leuk boek? Tijdschrift? Iets van de computer winkel?

Iets leuks voor op hun kamers? Een bezorg maaltijd voor met zn allen?

R
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Dec 2020 22:18

Hee maar hoe werken fysieke pc games dan nu?Want op de website van game mania zag ik dat ophalen in de winkel mogelijk is (nou ja niet nu neem ik aan). Wat krijg je dan? Een cd rom nog steeds? Een code om te downloaden? Ik ben gewoon gefascineerd hoor, heb geen idee meer hoe dit werkt en voel me oud 👵🏻.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Dec 2020 22:19

Heeft hij/zij trouwens al een fijne game muis? Dat is wellicht ook een mooie add-on voor de game pc. Of goede speakers erbij oid.
<<

Anoniem295

Bericht 22 Dec 2020 22:21

Voor een goede game muis zou ik ook een bin geven, ik heb het idee dat dat heel persoonlijk is en afhankelijk van welke games je speelt. Maar een bon voor games of accessoires, dat zou ik zelf denk ik cadeau geven.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Dec 2020 22:23

Marin schreef:Hee maar hoe werken fysieke pc games dan nu?Want op de website van game mania zag ik dat ophalen in de winkel mogelijk is (nou ja niet nu neem ik aan). Wat krijg je dan? Een cd rom nog steeds? Een code om te downloaden? Ik ben gewoon gefascineerd hoor, heb geen idee meer hoe dit werkt en voel me oud 👵🏻.

Ligt eraan. Pc durf ik niet te zeggen, maar voor je console download je games.
Je betaald dan met een tegoedkaart of creditcard. Sommige consoles werken ook nog met een schijfje, maar daar doen wij niet aan.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen