Silly-One schreef:Dat ik totaal geen idee heb wat ik voor kerstcadeau’s kan kopen voor mijn vriend e zijn kinderen. Normaal struin ik dan de stad af als ik geen inspiratie heb.
Ik heb nu met kerst niks onder de boom voor hun. Nog niet eens een idee waarmee ik dan een tegoedbon kan maken.
Silly-One schreef:De oudste krijgt een tv en de jongste een game pc ? Die betaald mee daaraan). Dus niet echt iets waar ik op in kan haken.
Marin schreef:Silly-One schreef:De oudste krijgt een tv en de jongste een game pc ? Die betaald mee daaraan). Dus niet echt iets waar ik op in kan haken.
Bij een game pc kan je toch perfect inhaken met een game? Hoe worden die dingen geïnstalleerd tegenwoordig? (ik ben van tijdperk cd-rom 🙈). Als het een online download is die je moet betalen lijkt het me een done deal voor je tegoedbon die hij/zij direct kan inwisselen.
Marin schreef:Silly-One schreef:De oudste krijgt een tv en de jongste een game pc ? Die betaald mee daaraan). Dus niet echt iets waar ik op in kan haken.
Bij een game pc kan je toch perfect inhaken met een game? Hoe worden die dingen geïnstalleerd tegenwoordig? (ik ben van tijdperk cd-rom 🙈). Als het een online download is die je moet betalen lijkt het me een done deal voor je tegoedbon die hij/zij direct kan inwisselen.
Kexter schreef:Leuk bordspel om samen te spelen?
Bioscoop uitje voor als de bios weer open is?
Tegoedbon voor een leuke film om op tv te kijken? Pathe thuis ofzo?
Skydiven in Utrecht is nog open geloof ik. Ook leuk om te doen met zn allen?
Avondje bowlen met zn allen?
Caulfield schreef:Een bon van een winkel waar ze graag geld uitgeven misschien? Kleding ofzo - weet niet hoe oud ze zijn. Of voor games.
’.
Silly-One schreef:Marin schreef:
Die kunnen ze “gratis”. Downloaden. Anders had ik een tegoed kaart gehaald voor een bedrag om uit te geven daaraan.
Silly-One schreef:Mijn vriend en ik hebben nog een bioscoop bon liggen die we vorig jaar met Sinterklaas hebben gehad. Dus echt naar de bios gaan zie ik ons vier ook niet echt doen.
Marin schreef:Hee maar hoe werken fysieke pc games dan nu?Want op de website van game mania zag ik dat ophalen in de winkel mogelijk is (nou ja niet nu neem ik aan). Wat krijg je dan? Een cd rom nog steeds? Een code om te downloaden? Ik ben gewoon gefascineerd hoor, heb geen idee meer hoe dit werkt en voel me oud 👵🏻.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers