VERLIEFD:
Ik startte het jaar verliefd. Totaal, compleet, intens, tot over mijn oren. Dat gevoel bracht ook een hoop kwetsbaarheid en angst met zich mee. Je openstellen voor de liefde, betekent automatisch ook wéér gekwetst kunnen worden. Toch besloten om ervoor te gaan en ondertussen zijn we een jaar verder na onze eerste date. Ik besef me nu pas hoe fijn liefde ook kan zijn.
SAMENWONEN:
Totaal niet op de planning, maar de omstandigheden liepen zo. Eind juli trok mijn vriend bij me in. Spannend, ook weer wennen, maar het loopt en gaat ontzettend goed. Alsof het nooit anders geweest is.
WERK:
Vorig schooljaar heb ik een heel naar jaar gehad op mijn werk. Veel problemen en onenigheid met ouders en directie, ik zat niet op mijn plek en ik heb in 1 jaar drie verschillende duo collega's gehad. Ik ging onwijs aan mezelf twijfelen. Voor de zomer kreeg ik te horen dat ze me dit huidige schooljaar wilden gaan plaatsen in groep 8. Eerst was ik flabbergasted, maar toen het eenmaal ingedaald was leek het me heel leuk (Je mag ieder jaar je wensen aangeven en groep 8 zat daar bij mij niet bij haha). Ik ben de uitdaging aangegaan en voel me gelukkiger dan ooit in mijn werk. De klas is leuk, het lesgeven is leuk, mijn duo is leuk, de lesstof vind ik fantastisch. Heb nu écht het idee dat ik de kinderen wat leer. En alles wat er bij komt kijken, de schooladviezen, de musical, kamp. I love it!
Marsy, wat een vervelende nasleep

Sam, wat fijn dat er nog zoveel liefde is. Liefde trekt je door alles heen!