Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke 3 woorden stonden in 2020 voor jou centraal? En waarom

<<

Anoniem296

Bericht 12 Dec 2020 10:47

Re: Welke 3 woorden stonden in 2020 voor jou centraal? En wa

Jeetje Marsy ik heb dat helemaal gemist van je miskraam. Wat heftig zo'n lange nasleep.
<<

Anoniem321

Bericht 12 Dec 2020 11:35

Wat een bewogen jaar Marsy! Hoop dat 2021 mooie dingen voor jou brengt.

Bij mij springt 1 woord er uit (sorry, kan niet op 3 komen):

Carrièreswitch: Dit jaar durfde ik het eindelijk aan: stoppen met de baan waar ik zo'n hekel aan was gaan krijgen. Na een aantal gesprekken met een jobcoach en een aantal testen kwam ik bij de zorg uit en heb ik uiteindelijk gesolliciteerd op een zijinstroomtraject bij een zorginstelling. Nu doe ik een bbl-traject voor maatschappelijk verzorgende ig in een woonzorgcentrum. Hoewel het heel erg wennen was (de switch van kantoorwerk naar de lichamelijke verzorging van ouderen) en het in het begin met vallen en opstaan ging, heb ik nu echt de stijgende lijn te pakken. Ik vind het werk prachtig. En al vergt de studie veel tijd en ben ik tegenwoordig permanent moe, toch ben ik nog iedere dag blij met de keus die ik heb gemaakt.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Dec 2020 11:37

Groei

Ik heb in 2020 geïnvesteerd in mezelf en ben op persoonlijk vlak erg aan het groeien. Ik heb het idee dat ik beter begrijp hoe de wereld werkt, hou meer van mezelf en weet beter wat ik wil in het leven. Zo fijn!! Ik heb nog veel te leren ook, maar het begin is er.

Dankbaarheid

Dit jaar heb ik vaker dan anders stilgestaan bij hoe dankbaar ik ben voor mijn gezin, familie, vrienden, onze gezondheid, de kansen die ik krijg, het feit dat we in dit land wonen.

Beweging

Door bovenstaande dingen kom ik/komen we meer in beweging. We hebben ons gevoel gevolgd wat betreft het kopen van een huis en ik maak allemaal nieuwe plannen op het gebied van mijn carrière. Dat voelt goed.

——

Ondanks dat ik dit jaar ook wel een groot gemis heb ervaren van de nabijheid van mensen en van de vrijheid die we normaal hebben in dit land om te gaan en staan waar we willen, was het voor mij en voor ons als gezin een mooi jaar.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2020 12:55

SCHEIDEN:
De belangrijkste, moeilijkste en lastigste fase van mijn leven.

MISSEN:
Het 50% missen van de kindjes. Doet me vaak veel pijn. De ene dag meer als de andere. Maar poe, soms is het heftig.

LIEFDE:
Liefde is alles. Liefde voor de kindjes, nieuwe liefde, liefde van mijn ex, liefde van familie en vrienden.
Ik heb zoveel liefde mogen ontvangen en nog steeds. Zo fijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2020 13:15

VERLIEFD:
Ik startte het jaar verliefd. Totaal, compleet, intens, tot over mijn oren. Dat gevoel bracht ook een hoop kwetsbaarheid en angst met zich mee. Je openstellen voor de liefde, betekent automatisch ook wéér gekwetst kunnen worden. Toch besloten om ervoor te gaan en ondertussen zijn we een jaar verder na onze eerste date. Ik besef me nu pas hoe fijn liefde ook kan zijn.

SAMENWONEN:
Totaal niet op de planning, maar de omstandigheden liepen zo. Eind juli trok mijn vriend bij me in. Spannend, ook weer wennen, maar het loopt en gaat ontzettend goed. Alsof het nooit anders geweest is.

WERK:
Vorig schooljaar heb ik een heel naar jaar gehad op mijn werk. Veel problemen en onenigheid met ouders en directie, ik zat niet op mijn plek en ik heb in 1 jaar drie verschillende duo collega's gehad. Ik ging onwijs aan mezelf twijfelen. Voor de zomer kreeg ik te horen dat ze me dit huidige schooljaar wilden gaan plaatsen in groep 8. Eerst was ik flabbergasted, maar toen het eenmaal ingedaald was leek het me heel leuk (Je mag ieder jaar je wensen aangeven en groep 8 zat daar bij mij niet bij haha). Ik ben de uitdaging aangegaan en voel me gelukkiger dan ooit in mijn werk. De klas is leuk, het lesgeven is leuk, mijn duo is leuk, de lesstof vind ik fantastisch. Heb nu écht het idee dat ik de kinderen wat leer. En alles wat er bij komt kijken, de schooladviezen, de musical, kamp. I love it!

Marsy, wat een vervelende nasleep :(
Sam, wat fijn dat er nog zoveel liefde is. Liefde trekt je door alles heen!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Dec 2020 14:00

Wat een moeilijke, maar ook mooie dingen komen er voorbij. Wat leuk dat groep je zo goed bevalt, Lejow!

Mijn drie woorden:

Loopbaanontwikkeling:
In januari begon ik met een nieuwe baan, heel spannend, compleet iets anders dan ik de afgelopen jaren heb gedaan. Het blijkt zo goed bij me te passen! Ik ga nu voor het eerst met plezier naar mijn werk en krijg er (meestal) energie van in plaats van alleen te werken omdat dat nu eenmaal moet. Ik kan ook allemaal cursussen doen, nu doe ik vooral cursussen om beter te worden in wat ik al doe, maar ik kan me ook nog ontzettend ontwikkelen binnen het bedrijf. Ik zie mezelf hier nog een hele tijd met plezier werken en ik krijg vanaf januari een vast contract.

Familie:
Mijn familie is erg belangrijk voor mij. Vorig jaar verloor ik mijn vader en we kunnen elkaar echt steunen in dat verdriet. Ik ben blij dat ons contact zo goed is. Veel vrienden heb ik al een tijd niet meer gezien, maar met mijn familie spreek ik wel regelmatig af. Ook ben ik in augustus tante geworden van een superleuk neefje. Heel bijzonder om dat nu ook mee te mogen maken.

Veertig:
Afgelopen zondag ben ik veertig geworden. Echt, wat een leeftijd, het klinkt veel ouder dan ik me voel. Het was zo’n fijn weekend vorige week. Ik werd door mijn man verrast met een enorme pop in de voortuin 😬 het mooiste cadeau was een enorm boek met allemaal mooie stukken van familie en vrienden met heel veel foto’s, zo waardevol. En ook echt wel een eye-opener om te lezen hoe anderen mij zien. Ik vind mezelf vrij gewoontjes, maar door sommige stukken te lezen ben ik toch wel anders naar mezelf gaan kijken, positiever dus.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Dec 2020 14:14

Mooie, open antwoorden van iedereen!

Gezin
Dit jaar waren we meer op elkaar gericht. We zijn met elkaar weg geweest en wat vind ik de leeftijd van de jongens nu genieten. Minder is natuurlijk dat samenspelen tussen twee peuters regelmatig op ruzie eindigt, maar ik vind het mooi om te zien hoe ze oog voor elkaar en de wereld krijgen. Ik kan ook zo lachen om hun eigen grapjes, echt heel leuk hoe ze een eigen karakter ontwikkelen.

Werk
Het was een hectisch jaar op het werk. Door de omstandigheden was het bij ons juist ontzettend druk en zeker de eerste maanden niet bij te benen. In maart heb ik daarnaast een nieuwe manager gekregen, omdat mijn vorige manager helaas ivm haar gezondheid een stap terug moest doen. Hierdoor heb ik in het begin van het jaar meer op kunnen pakken en was ik opeens het aanspreekpunt van de afdeling. In anderhalf jaar tijd is de afdeling compleet veranderd qua collega's, we beginnen nu wel goed op elkaar ingespeeld te raken, dat geeft rust.

Kinderwens
Natuurlijk heeft onze kinderwens een groot deel van ons leven bepaald afgelopen jaar. Het was een jaar vol ziekenhuisbezoeken, hormonen, ingrepen, teleurstelling en wachten, heel veel wachten. Helaas nog geen resultaat, hopelijk mogen we in 2021 een baby verwelkomen in ons gezin!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Dec 2020 14:41

Wat fijn Lejow dat groep 8 zo goed uitpakt!

Ik heb niet zo’n spectaculair jaar gehad geloof ik.
Mijn drie woorden:

Zwanger.
Spreekt voor zich neem ik aan. Mijn zwangerschap heeft dit jaar een behoorlijke invloed (gehad) op mijn leven. En niet positief.

Speeltuin.
Daar heb ik dit jaar erg veel tijd doorgebracht. Vooral in Coronatijd elke dag ongeveer met dochter naar het speeltuintje in de buurt. In de zomer vond ik dat ook wel lekker trouwens, beetje op een bankje wat lezen.

School.
Ze keek er al maanden naar uit en sinds 1,5 jaar gaat dochter dus eindelijk naar school. Voor mij ook echt een mijlpaal omdat ik nu mijn werk weer normaal kan doen en meer tijd voor mijzelf heb.
<<

Fantine

Bericht 12 Dec 2020 15:18

Mijn die woorden zijn:

Verbouwen en verhuizen:
Eindelijk de sleutel van ons nieuwbouwhuis in maart. Hectische maanden volgden omdat Corona ook net een lockdown veroorzaakte. Gelukkig liep alles goed volgens schema en hebben we echt ons droomhuis en droomtuin.

Zwanger:
Inmiddels alweer 31 weken zwanger, het was in 1x raak en het bleek een tweeling te zijn. Helaas is 1 van onze zoontjes niet gezond en moesten we de moeilijke keuze maken om de zwangerschap gedeeltelijk af te breken. Een enorme rollercoaster aan emoties en zorgen volgde. Incl, heftige ingreep, nasleep en ziekenhuis opname vanwege risico op vroeggeboorte. Nu elke week controle, de baby groeit goed, ik voel me mentaal eigenlijk best goed nu en ons kamertje is klaar.

Een derde woord heb ik niet, deze twee woorden omschrijven echt mijn jaar.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2020 19:40

-Werk:
Begin dit jaar aan een nieuwe baan begonnen en dat bevalt echt super. In augustus na het eerste contract meteen een jaarcontract gehad. Ondertussen leerde ik steeds meer bij en ben ik sinds een maand of 2 op maandag de vaste agf-verantwoordelijke. Ook wordt ik gevraagd als er vervanging nodig is op die afdeling.
En er is gevraagd dat of ik in het nieuwe jaar wil starten met het draaien van service-balie diensten (neem nu pauzes over) en terwijl ik zoiets had van ik ben daar nog niet goed genoeg voor hebben zij het volste vertrouwen erin dat ik het wel kan (dus een hele fijne boost voor mij)

- Huizen:
Nog druk op zoek naar een woning voor mijzelf, F. en de kinderen. Het schiet nog niet zo heel erg op, maar we komen wel steeds hoger op de lijst. Dus verder dit jaar steeds tussen 2 huizen gependeld.

- Aanzoek:
F. heeft me gevraagd om met haar te trouwen. Dit tijdens een verrassingsweekend in het Efteling hotel. Buiten een paar collega's om weet nog niemand het (omdat we eerst willen samen wonen).
Laatst gewijzigd door High Heels op 13 Dec 2020 19:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem295

Bericht 13 Dec 2020 19:42

High Heels had jij geen aanzoek gehad dit jaar? 😉
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2020 19:45

Maple schreef:High Heels had jij geen aanzoek gehad dit jaar? 😉

Hahah, dat is waar ja! Die ga ik invullen.
Trotse mama van;
&
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Dec 2020 20:16

High Heels schreef:
Maple schreef:High Heels had jij geen aanzoek gehad dit jaar? 😉

Hahahahaha hoe kun je dat aanzoek nou vergeten!?
30-04-2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2020 20:22

Kees schreef:
High Heels schreef:

Hahahahaha hoe kun je dat aanzoek nou vergeten!?

Omdat het dus vooral nog ons geheim is en er weinig over wordt gesproken vergat ik het. Was ook vooral in andere hoeken aan het zoeken.
Trotse mama van;
&
<<

Anoniem317

Bericht 20 Dec 2020 21:13

Onze dochter
Onze dochter is in december 2019 geboren en nu net een jaar. Het eerste jaar was ontzettend leuk. Het is zo'n leuk meisje. We hebben onze draai met z'n drieën gevonden en willen niet anders meer.

Werk
Dit jaar heb ik de kans gekregen om door te groeien op mijn werk. Ik heb een nieuwe functie en volg een opleiding. Ik vind het zo leuk. Dit had ik eerder moeten doen.

Vertrouwen
Ik heb vertrouwen in alles wat ik doe. Alles komt goed. Dit geeft mij een fijn gevoel.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Dec 2020 22:49

Wat een mooie, maar ook verdrietige verhalen.

Mijn woorden zijn

Afstand

Sinds 31-12-2019 zijn we in dit huis gaan wonen. We woonde wel al van eind september hier in een vakantiehuis.
Afstand heb ik gekozen, omdat we verder weg zijn gaan wonen en de dichtstbijzijnde familie/vrienden 2 uur rijden zijn.

Werk

Beide hebben in 2019 hier nieuw werk gekregen. We zijn ook verhuisd voor het werk van mijn man.
Ik hen dit jaar weer verlenging gekregen voor 1 jaar. En hoewel het een bewogen jaar is geweest heb ik nog nooit zo'n leuke baan gehad.

Thuis
Wij zijn als gezin heel gelukkig hier en zijn heel blij dat wij deze stap genomen hebben.
Zoon heeft vriendjes op school dochter heeft het naar haar zin op het kdv. Mooie omgeving rust.
Het voelt echt als thuiskomen. We hebben het goed hier.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Dec 2020 05:57

Mijn drie woorden:

Kinderwens:
Afgelopen jaar stond voor een groot deel in het teken van onze kinderwens. Ziekenhuis in en uit voor verschillende controles, bloedprikken etc. Maar eindelijk hebben we na vier jaar resultaat!

Zwangerschap:
In september had ik een positieve test en sindsdien staat ons leven, in positieve zin, op z’n kop. We hebben enorm veel zin in wat komend jaar ons gaat brengen ❤️

Thuiswerken:
Sinds oktober 2019 heb ik een nieuwe baan. Vanaf begin maart 2020 werk ik thuis. Ik werk dus inmiddels langer thuis, dan ik op kantoor ben geweest. Ik vind het in het begin verschrikkelijk! Maar inmiddels ben ik er aan gewend en leuk is het nog steeds niet. Ik hoop voor mijn verlof nog een keer naar kantoor te mogen en mijn collega’s te kunnen zien. Dat mis ik namelijk heel erg.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Saji

Kletskop

Bericht 23 Dec 2020 08:51

Werk:
In februari ben ik bij een andere organisatie gaan werken. Hier kon ik zelf plannen hoe ik wilde werken etc. Corona gooide roet in het eten waardoor de organisatie weinig aanbiedingen kreeg. Hierdoor de eerste lockdown 8 weken bij de meiden thuis gezeten.
In september bij een andere organisatie gaan werken. Helaas voor korte duur, in proeftijd ontslagen. Daarom nu bij volgende punt aangebroken.

Onderzoeken:
Ik loop al bijna 2 jaar met hevige rugpijn rond.
Hiervoor 1,5 jaar geleden al onderzoeken voor gehad. Kwam alleen naar voren, versmalling in de rug hierdoor pijn. Tot afgelopen oktober. Pijnpoli zei er zit een Hernia, hiervoor kan ik je een injectie geven de zogenoemde wortelblokkade.
Deze werkt gelukkig. Begin deze maand gestart met TENS therapie, omdat ik rechts ook pijn heb. Geen idee of het daadwerkelijk werkt, want heb nog steeds pijn, wel in mindere mate.
Door de onderzoeken ben ik in de ziektewet beland. Heb adviezen gekregen om minder zwaar werk te doen. Maar wat na 12 jaar zorg 🤷‍♀️

Dan kom ik bij het laatste wat 2020 heeft doen veranderen bij ons.

Lieve oom:
In mei kregen wij een vervelend en naar telefoontje van mijn schoonvader.
We zaten net te eten, maar eetlust was meteen over. Wij kregen te horen dat oom een ongeluk gehad heeft met de trein.
En het daarbij niet overleefd heeft. Wij hebben na deze woorden aan van alles gedacht, zelfmoord? Ongeluk? etc.
Het bleek echter wel om een ongeluk te gaan, machinist heeft dat beaamt. Onze oom, lieve oom, was op deze tragische dag gaan fietsen. Hij had pech met zijn fiets en stopte, net nadat trein gepasseerd was, op overgang, toen de alarmbellen weer gingen. Onze oom is geschept door de 2de trein.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 23 Dec 2020 13:54

Oh Saji, wat een vreselijke tragedie. Wat een verdriet voor jullie en zijn dierbaren. Veel sterkte! Ook met je rug. Moeilijk om te bedenken wat je dan zou kunnen doen. Een administratieve functie binnen een zorginstelling misschien?
Ik las overigens van de week een interessant verhaal van een goede orthomoleculaire therapeute. Zij heeft zelf ook veel rugklachten gehad en heeft gemerkt dat gezonder eten haar rugpijn aanzienlijk doet afnemen door minder schommelingen in je bloedsuiker. Misschien interessant om eens naar te kijken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Dec 2020 16:02

Wat een verschrikkelijk ongeluk van je lieve oom!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Saji

Kletskop

Bericht 23 Dec 2020 16:29

Kort na dat ongeluk, heb ik mijn oude profiel, ik was Caramba, verwijderd.
Wilde even van alles afstand hebben.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Dec 2020 19:24

Wat een mooie en moeilijke verhalen hier. Ik vind het bijzonder om te lezen waar iedereen zo bij stil staat!

Mijn woorden van 2020:

Balans
Mede dankzij de eerste lockdown en het traject dat ik ben begonnen bij een psycholoog, heb ik meer rust en balans gevonden in mijn leven. Mama van twee worden viel me heel zwaar en de jongste heeft ontzettend slecht geslapen tot hij ruim een jaar was (afgelopen zomer is hij 1 geworden) en dat brak ons allemaal heel erg op. Alle beperkingen van de corona hebben voor meer rust in huis gezorgd, meer family-time en met de psycholoog heb ik stappen gezet om meer draagkracht te creëren en ik ben met emdr gestart voor de verwerking van mijn tweede bevalling. Ook heb ik sinds de zomervakantie een halve dag ouderschapsverlof opgenomen als tijd voor mezelf (kinderen zijn naar school/opvang) en dat doet me enorm goed. Dus daarom het woord balans, die is dit jaar zoveel beter geworden!

Buurt
Afgelopen voorjaar en zomer gerealiseerd in wat voor een fijne buurt we wonen! Ontzettend veel speeltuintjes en leuke parkjes, maar ook wat een leuke en fijne mensen er in de buurt wonen. We wonen aan een pleintje met een mini speeltuintje en toen het lekker weer was, speelden de kinderen daar en wij zaten met de volwassenen op stoeltjes omheen. We hebben nog wel eens een bbq erbij gepakt 😁 leuk om iedereen beter te leren kennen zo!

Mijlpalen
Beetje stom woord, maar dit jaar hebben we ook wel wat mijlpalen gehad. Onze oudste is zindelijk geworden, ze heeft haar naam leren schrijven, ze heeft zonder zijwielen leren fietsen en ze is 4 geworden en dus voor het eerst naar school gegaan! Ook hebben we onze eerste vakantie gehad als gezin van vier, de jongste vond het strand echt zo fantastisch! Hij heeft er veel van gegeten 😅 hij heeft ook leren lopen dit jaar en hij begint langzaam woordjes/woord-klanken te zeggen. Hij weet al dat een hond wat zegt 🥰 ook hebben we voor het eerst pakjesavond gevierd met ons gezin, heerlijk net als vroeger vond ik het. En ik ben sinds augustus 10 kilo afgevallen en ik zit eindelijk weer op (of al net onder) het gewicht van voor de laatste zwangerschap. En dan ben ik vast nog dingen vergeten 😄
december 2016
juli 2019
<<

Kira

Bericht 23 Dec 2020 20:18

Saji, verschrikkelijk. Mijn nicht is jaren geleden op een zelfde soort manier om het leven gekomen. Alsnog veel sterkte!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Dec 2020 23:32

Afscheid
Ik heb afscheid genomen van mijn vorige werk. Een aantal mensen die minder goede invloed op me hadden, heb ik daardoor ook afscheid van genomen.

Ambitie
Ruim 3 jaar geleden werkte ik in de fastfood, nu heb ik een leidinggevende functie op een kantoorbaan. Vooral dit jaar ben ik enorm gegroeid.

Eenzaam
Wel corona gerelateerd. Ik mis het contact met mensen. Met collega's, met vrienden, met de cassiere in de HEMA.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Dec 2020 13:10

Wat een mooi topic, ik heb iedereen zn woorden gelezen en wat ik mooi vind is dat bij vrijwel iedereen, naast verdrietige dingen ook positieve woorden staan!

Mijn 3 woorden zijn:

Gezond leven:
Eind mei besloot ik van het een op het andere moment te gaan afvallen. De knop ging om en van 90 kilo ging ik naar 64. Ik ging hardlopen, crossfit doen en ging me elke dat gezonder en fitter voelen. Dit leverde gelijk mijn volgende woord op, namelijk:

Gelukkig:
Met mezelf, want ik word weer blij als ik in de spiegel kijk, voel mezelf weer aantrekkelijk en als ik foto's zie van de eerste helft van het jaar dan snap ik niet hoe ik het zo ver liet komen. Ook ben ik vrolijker en opgewekter en dat zeggen mensen ook tegen me.
Maar ook gelukkig met mijn gezin.
Het eerste jaar met 2 kindjes was voor ons best zwaar, mijn vriend vond het vooral heel zwaar en dat was best wel eens van invloed op zijn humeur en daardoor ook op onze relatie. Ik snurkte ook enorm waardoor hij veel wakker was. Inmiddels hebben we allebei weer meer nachtrust en dat heeft ons samen goed gedaan!

Trots:

Ik ben zo trots op mijn zoon, die het afgelopen jaar voor het eerst naar school ging en dat best moeilijk vond in het begin. Maar hij zette elke dag door en is inmiddels helemaal gewend. Hij is zo lief en zorgzaam voor zn zusje en zegt elke dag tegen ons hoe lief hij ons vindt.
Op onze dochter van 1.5 die steeds meer leert, bijdehanter wordt en bijna elke dag vrolijk is.
Op mijn vriend, die de knop heeft omgezet naar een positievere mindset en een gezonder leven.
Op mezelf, mijn doorzettingsvermogen naar een gezonder leven. Met als doel aankomend jaar een halve marathon te gaan rennen(als het doorgaat)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk