Re: stel dat de winkels dicht gaan wat ga jij dan nog kopen?
Ik ga idd wel bij de slager vlees bestellen (dat zou ik sowieso doen) en verder als de spruitjes op zijn eten we wel rode kool en vice versa.
Marin schreef:Even iets anders: Hoe doen jullie dat met de kerstdiner inkopen? Natuurlijk, de supermarkt is open, maar ik wil niet 10x naar de supermarkt moeten nu. En alles ruim van te voren kopen kan waarschijnlijk ook niet qua houdbaarheid maar erop gokken dat het op 23 dec nog te verkrijgen is, is ook zo wat (en waarschijnlijk is het toch extra druk dan ook al adviseren ze om eerder te komen ivm verspreiding).
Houden jullie hier nog rekening mee? Hoe doen jullie dit handig?
Ik baal dat ik geen AH bezorging timeslot heb voor volgende week, maar ja dat is dus niet anders.
Marin schreef:Even iets anders: Hoe doen jullie dat met de kerstdiner inkopen? Natuurlijk, de supermarkt is open, maar ik wil niet 10x naar de supermarkt moeten nu. En alles ruim van te voren kopen kan waarschijnlijk ook niet qua houdbaarheid maar erop gokken dat het op 23 dec nog te verkrijgen is, is ook zo wat (en waarschijnlijk is het toch extra druk dan ook al adviseren ze om eerder te komen ivm verspreiding).
Houden jullie hier nog rekening mee? Hoe doen jullie dit handig?
Ik baal dat ik geen AH bezorging timeslot heb voor volgende week, maar ja dat is dus niet anders.
Marin schreef:Ik geloof niet dat ik precies snap wat je bedoelt HH.
Arwyn, ja haha tien keer is vast overdreven.
Marin schreef:Ah oké! Nette service!
Ik ga maar gewoon een lijst maken en ergens volgende week de AH trotseren in m'n eentje en dan maar hopen dat alles er in één keer is en ik niet naar een andere plek hoef.
Pippa schreef:Ik heb vandaag met boodschappen alvast wat binnen gekregen, afbak brood, sap, jam, stol, kerstkoekjes en ragout met bakjes.
Kerstavond kookt proeflokaal Bregje voor ons, dat wordt bezorgd & is een drie gangen menu (carpaccio, varkenshaas & dessert proeverij!)
Zal voor volgende week nog proberen te reserveren voor de rest...
Olíve schreef:Marin schreef:Ah oké! Nette service!
Ik ga maar gewoon een lijst maken en ergens volgende week de AH trotseren in m'n eentje en dan maar hopen dat alles er in één keer is en ik niet naar een andere plek hoef.
Ik zou dan meteen om 9 uur gaan, na het ouderen uurtje. Dan is vast alles nog ruim op voorraad.
Maple schreef:Wij hebben ons bezorgmoment de 24e (Jumbo, dat wel) maar geannuleerd en alles toch maar zelf gehaald en in de vriezer gedaan. Het gebeurt me iets te vaak bij de Jumbo dat dingen vlak voor levering ineens niet leverbaar blijken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers