ShallY schreef:Marin ik heb je even een pb gestuurd
Marin schreef:Jezzie, ik wist niet dat je was ingeleid! Hoe groot was jouw baby uiteindelijk? En nog gefeliciteerd!
Oh het gewicht lees ik net in het andere topic. Alles loopt lekker door elkaar heen haha.
Marin schreef:Ja jeetje dat is best een grote baby. Had hij last van een glucose dip?
Marin schreef:Even een vraagje: Hebben jullie zo'n twee maanden na de bevalling ook nog een glucose test moeten doen? Dit wil het ziekenhuis graag van mij en ik heb er zoooo geen zin in. Ook lekker precies tussen de feestdagen in dus dat wordt opletten.
Savi schreef:Marin schreef:Even een vraagje: Hebben jullie zo'n twee maanden na de bevalling ook nog een glucose test moeten doen? Dit wil het ziekenhuis graag van mij en ik heb er zoooo geen zin in. Ook lekker precies tussen de feestdagen in dus dat wordt opletten.
Moet je de suikertest nog een keer? Of gewoon bloedprikken voor vanalles incl glucose?
Ik moet gewoon bloedprikken, dat wel. En gesprek bij de internist (6 weken na geboorte). Die suikertest hoef ik niet opnieuw.
En ik moest in de week na de bevalling nog 3 dagcurves prikken.
Savi schreef:Ik moet gewoon bloedprikken, dat wel. En gesprek bij de internist (6 weken na geboorte). Die suikertest hoef ik niet opnieuw.
En ik moest in de week na de bevalling nog 3 dagcurves prikken.
Savi schreef:Een nuchtere glucosetest is in principe gewoon nuchter bloedprikken. Anders zou er wel GTT of OGTT op je formulier staan denk ik.
Dat moet ik dus ook, nuchter bloedprikken.
@Joey wel apart hoor, al hoefde ik bij G ook niet nog 3 dagcurves te prikken. Dacht dat dat nu zo is vanwege de insuline, maar volgens mij is het bij iedereen anders dan.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers