Het Grote Cadeautjes (voor mensen die alles al hebben)-topic
Voor mijn zus heb ik inmiddels ideetjes genoeg, maar mijn ouders zijn elk jaar weer een enorm probleem. Ze zijn nogal van de categorie "hebben alles al" + "houden niet van nutteloze rommel" + "zonde van het geld". En dan hebben ze ook nog eens niet echt duidelijke hobby's/interesses, is mijn vader slecht ter been (lastig met uitjes) en zitten ze meer dan de helft van het jaar in het buitenland (dus abbonementen op tijdschrift/krant is ook niet handig). Voor mijn moeder komt het er meestal op neer dat ze cadeautjes voor de hond krijgt en mijn vader krijgt meestal een boek (50/50 kans dat hij het leest) of iets eetbaars als wijn of chocola. Maar ik zou zo graag weer eens een leuker/echt cadeautje meenemen! En niet steeds hetzelfde. Helemaal omdat mijn moeder en zus het wel leuk vinden om cadeautjes te doen en vorig jaar kerst niet is doorgegaan doordat er al ruzie was voor ik gearriveerd was..
Wie heeft er zin om met me mee te denken? En wie weet kunnen we met elkaar meedenken?
Interesses moeder: onze hond, golf (om te doen), tour de france/schaatsen (om te kijken), uit eten gaan/dingen ondernemen (maar mijn vader slecht ter been), oh en ze houdt stiekem ook wel van die royalty/roddelbladen (al paar x zo'n royals eindejaarsblad gehaald, maar dat wil ik niet weer doen)
- geen opties: cosmetica, boeken of andere dingen waar ze concentratie voor nodig heeft, etenswaren
- tot nu toe bedacht: gepersonaliseerd golfitem zoals handschoen/handdoek/pitchfork met foto hond
Interesses vader: actualiteiten (met name politiek en medisch), lezen, lekker eten (uit eten of zoetigheid), en in mindere mate ook wel de hond en golf