Warme slaapzak
Iemand een tip? Hema heeft geen 4 seizoenen meer en die ik heb zijn nog veel te groot. heb er wel eentje gevonden van jollein maar wellicht hebben jullie nog een tip want het gaat natuurlijk nog wel kouder worden s nachts.
💙 2020
Uffe schreef:Puckababy 4 seizoenen. Echt een aanrader!
Kaat schreef:Bij de Hema heb ik recent een winterslaapzak gekocht (wit met beren er op). Hij is 3.8 TOG. Weet je zo wat de TOG waarde van de Lodger slaapzak is? Zou er dan in ieder geval een zoeken met een hogere TOG waarde dan wat je nu hebt.
Siep schreef:Een wollen slaapzak, houd zoveel beter warm. Ik heb er 1 met 2 lagen ding door iemand is gemaakt. Ding is heilig, zonder is gegarandeerd wakker.
Mara schreef:Uffe schreef:Puckababy 4 seizoenen. Echt een aanrader!
Heb even gekeken, zijn aardig aan de prijs ? heb je de ervaring dat ze wel echt warmer zijn dan andere 4 seizoenen?
Mara schreef:Kaat schreef:Bij de Hema heb ik recent een winterslaapzak gekocht (wit met beren er op). Hij is 3.8 TOG. Weet je zo wat de TOG waarde van de Lodger slaapzak is? Zou er dan in ieder geval een zoeken met een hogere TOG waarde dan wat je nu hebt.
TOG is 3.3 dus dacht wel warm genoeg maar het is nu al niet genoeg. Ik zal eens kijken naar die met beren
JustMeDaan schreef:Mara schreef:
TOG is 3.3 dus dacht wel warm genoeg maar het is nu al niet genoeg. Ik zal eens kijken naar die met beren
Als je romper korte mouwen met pyjama lange mouwen aangeeft is 1 TOG. En de puckababy compleet aangeven dus beide zakken is 2.5 TOG. Dus dan zit je op 3.5 TOG
AMM schreef:Is het geen mogelijkheid om zijn kamertje wat te verwarmen?
JustMeDaan schreef:Is hij ook echt koud, hoe voelt zijn nekje?
En waarom temp je als ik vragen mag? Als ik bijvoorbeeld naar mijzelf kijk heb ik altijd een temp van 35.9-36.3 en ik heb het altijd warm. Ik heb gewoon een lage lichaamstemperatuur.
Ik heb zoon na de eerste dagen nooit meer getempt. Alleen als hij warm voelde. Koude handjes en voetjes heeft hij hier nog steeds makkelijk als hij slaapt(hij slaapt nu nog enkel in romper lange mouw en pyjama van feetje zonder deken want daar heeft hij echt een hekel aan) maar word daar niet wakker van en heeft er volgens mij ook geen last van.
minoessepoes schreef:Mijn zoon heeft het ook altijd koud ( en wordt dus ook rond 5 uur wakker van de kou), hij draagt op dit moment elke dag thermoshirts en dus ook in bed. Maar hij is een stuk ouder, dus hij kan gewoon onder een dekbed slapen. Hij slaapt nu met een hemd, thermo shirt, pyjama, winterslaapzak en een dekbeden zijn verwarming staat een beetje open en dan wordt hij dus wel warm wakker.
Ik weet niet of ze al thermokleding in zulke kleine maatjes hebben, maar wellicht valt dat nog te proberen? Lindex heeft vaak wel iets daar van voor kinderen.
Plien schreef:Hier ook al jaar puckababy 4 seasons. Prijzig maar absoluut de moeite waard!
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers