Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Advent kalenders

<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Nov 2020 14:35

Re: Advent kalenders

Auxo schreef:
_Storm_ schreef:Bij de kruidvat heb je deze week een pickwick advents kalender, misschien leuk?

Zelf zou ik heel graag de happysocks advents kalender willen maar die vind ik echt extreem/absurt duur namelijk 200 euro (voor 24 paar sokken)

Goed dat ik dit lees, die wil ik inderdaad halen. Morgen even kijken.

Ik ging die halen dinsdag,zegt ze nee die hadden we vorige week al in de winkel.?

Ik heb em uiteindelijk bij de ah gevonden.
<<

Anoniem299

Bericht 19 Nov 2020 14:50

Peach schreef:
Auxo schreef:
Goed dat ik dit lees, die wil ik inderdaad halen. Morgen even kijken.

Ik ging die halen dinsdag,zegt ze nee die hadden we vorige week al in de winkel.?

Ik heb em uiteindelijk bij de ah gevonden.

Wat stom zeg! Hier hadden ze hem bij 2 vestigingen niet heb niks gevraagd verder.
Ga ik even bij de AH kijken.
Gewoon bij de thee?

Ziet hij er leuk uit?
<<

Anoniem325

Bericht 19 Nov 2020 15:02

Hier hebben ze ‘m niet bij Kruidvat en helaas ook niet bij onze AH.
<<

Juliet

Kletskop

Bericht 19 Nov 2020 16:16

Lagen inderdaad vorige week al bij Kruidvat. Ik heb er nog eentje weten te bemachtigen voor m’n schoonmoeder voor Sinterklaas. Maar ik wilde hem zelf ook graag hier bij de AH wisten ze van niks. Uiteindelijk heb ik voor mezelf een van Lipton thee bij bol.com besteld voor €9 maar zie dat die daar nu €24,95 is...
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Nov 2020 21:20

Ik zag het op fb van onze AH, hier stond die op de kopsekant.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2020 22:00

Ik heb de adventskalender van picknick voor mezelf gevonden bij de AH, hij was overal op!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem299

Bericht 21 Nov 2020 16:40

Zal er nog een leuke wijn adventskalender ergens beschikbaar zijn? (Hier in de winkels namelijk niet :-( )

Ik ben nu denk ik te laat maar bedenk me nu pas dat ik er echt 1 wil, helaas!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2020 21:57

Ik vind het idee van de adventskalender van de kleine komedie origineel. Ga ik elke dag even bekijken

https://www.dekleinekomedie.nl/pQorGSw/ ... &mlsi=&bc=
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Dec 2020 23:03

We zijn gister begonnen met de kalenders natuurlijk. Sochtends mogen de jongens eentje uit hun eigen kalender (fruit funk) openmaken. Dat vinden ze al helemaal geweldig. Maar de houten kalender vinden ze vooral echt helemaal awesome! Zo leuk. Ik heb daar zelf zulke goeie herinneringen aan en het lijkt erop dat de jongens het net zo mooi vinden ❤️
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2020 23:44

Hier zijn we ook begonnen! De playmobil kalender vindt de oudste tot nu toe fantastisch. Ze heeft vanmiddag heel trots aan het buurjongetje uitgelegd hoe het werkt 😁 de jongste boeit het nog helemaal niet. Ik ben aan mijn nivea kalender begonnen en mijn vriend aan de 'mens gadgets' maar die valt nogal tegen lijkt het. Maar we hebben nog even te gaan!
december 2016
juli 2019
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Dec 2020 03:29

E is ook helemaal in dr nopjes. Als ze van de opvang komt vraagt ze wanneer ze nog gebakje mag openmaken en welk cijfer dan en neemt het liefst de doos mee naar bed 😂
30-04-2017
Vorige

Terug naar Algemeen