Re: Zorgen om spraak (update 8-10)
Goed dat hij nu doorgaat naar het taalexpertise centrum, daar kunnen ze hem en jullie vast goed helpen met de juiste begeleiding. Succes.
Pompoen schreef:
Wat ik ook nog steeds wel een beetje gek vind is dat hij mij doodleuk en mega enthousiast papa kan noemen, soms heb ik echt het idee dat dan gewoon het juiste woord niet uit zijn mond komt.
Ayla schreef:Pompoen schreef:
Wat ik ook nog steeds wel een beetje gek vind is dat hij mij doodleuk en mega enthousiast papa kan noemen, soms heb ik echt het idee dat dan gewoon het juiste woord niet uit zijn mond komt.
Door dit zinnetje moet ik meteen denken aan TOS, al staat dat volgens mij voor Taalontwikkeling stoornis. En dat is weer zo'n breed begrip. Maar dat echt iets verkeerd zeggen maar het goeie bedoelen is daar een kenmerk van.
Kajaka schreef:Precies dat wat je zegt in je eerste zin.. Je wilt gewoon niet dat je kind een andere weg moet bewandelen dan het grootste gros van de kinderen.
Wij zijn ook zo enorm verdrietig geweest toen ze ons vertelden hoe slecht M. had gescoord op de testen en ze ons vertelden dat hij het best op z’n plek zou zijn op een kdc. Ja dat hij niet praatte was voor ons duidelijk, maar verder deed hij het in onze ogen echt niet zo gek. Zoveel onzekerheden en zorgen er in eens bij. Echt niks aan.
Misschien ken je het al.. misschien wil je er niks mee. Maar ik wil het toch tippen.. Ik vind de site van Koninklijke Kentalis heel fijn. Wij zijn niet via hen geholpen, maar ik lees daar vaak hele fijne positieve ervarings verhalen waar ik zelf ook weer positiever van word.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers