Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat doe jij deze week (41)?

<<

Anoniem313

Bericht 07 Okt 2020 11:44

Re: Wat doe jij deze week (41)?

Oh lekker Isles, warme choco bij het haardvuur, daar heb ik ook zin in! Een paar dagen geleden had je me ook al geïnspireerd met je broodje zalm, dat heb ik toen ook gegeten.

Wat voor iets moet je je jureren UN?

Oh en Marin, gaat Otje al naar school joh? Wat vliegt de tijd, niet normaal.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Okt 2020 12:16

Ik ben nu al gesloopt van deze weken. Mijn manager heeft een hartaanval gehad dus op het werk draai ik dubbele diensten en voor mijn gevoel komt niks af.
Gisteren thuis gewerkt met mijn dochter. Op zich niks spannends, alleen was ze in de middag wat mopperig. Is ze vrijwel nooit dus opeens moest ik dealen met een huilende baby.
Vandaag op kantoor en later nog bootcamp. Alleen echt NUL zin in. Echt niks. Nada.
Morgen werken en later in de avond alleen met mijn dochter.
Vrijdag niks speciaals, werken en daarna komen de stiefkids weer.
Zaterdag: uiteten met de hele schoonfamilie. Ik snap er helemaal niks van dat dit door kan/ mag gaan en ik wil dus eigenlijk weigeren.
Zondag: wandeling met mijn familie.

En wat ik wil doen deze week; SLAPEN. Maar door mijn oude bed word ik iedere nacht wakker van de pijn. Top.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Okt 2020 12:18

Caulfield nee nog half jaartje! Maar wel naar peuterspeelzaal drie keer per week wat op dezelfde locatie is als school, dus 't voelt wel al als school run (als je daar op doelde). Zelfde plein enzo.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Okt 2020 13:15

Oh O klonk al zo groot toen je het had over 'school run' :-). Hoe gaat het met zijn zindelijkheid? Beter? Hopelijk geen terugval nu je kleine meisje er is! Je hebt nu al zoveel om handen met de kleine dat je niet nog meer was kan gebruiken :-D.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Okt 2020 13:24

Nou ja half jaartje nog dus en dan moet 't elke schooldag. Ja hij is volledig (overdag) zindelijk. Nooit meer ongelukjes en ik denk er niet meer over na, dus dan is het wel echt zindelijk denk ik. Enige nadeel is dat hij z'n knopen van z'n broek nog niet zo goed open krijgt, dus als ik aan het voeden ben is dat niet ideaal. Maar verder heel blij dat hij zindelijk is.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Okt 2020 13:26

Daar heeft mijn stiefzoontje ook veel moeite mee gehad. Die was echt tot ver na zijn vijfde nog niet overdag zindelijk en die moest dan zó nodig maar kreeg zijn broek niet open. Best sneu (al had hij er weinig last van).

Fijn dat het zo goed gaat zeg!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Okt 2020 13:26

Oh wat fijn marin! Knopen zijn ook lastig! Ik ben de eerste periode volledig op joggingbroekjes overgegaan (nouja m’n zoons dus).
Nu let ik nog steeds wel op de sluiting. Echte knopen doe ik niet, jogjeans zujn makkelijker. Schuifknopen kunnen ze ook goed aan.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Okt 2020 14:41

Ja dat is zeker handiger inderdaad. Al vind ik leggings en jogging broekjes buiten echt niet zo handig en eigenlijk ook niet zo leuk meer bij 'm staan. (behalve voor gym ofzo). Misschien kijken of we dat thuis wat meer aan kunnen doen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Okt 2020 07:12

T krijgt al zijn broeken gewoon naar beneden zonder knoop open te doen ? ook zn skinny’s. vraag me af of ie het ooit leert haha.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Okt 2020 07:23

Hahaha, dat doet mijn 11 jarige ook nog steeds het liefst Zora ???
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Okt 2020 07:42

Mijn 38 jarige ook als het even kan hoor ?
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 08 Okt 2020 08:09

Hahaha. Nou ja als het lukt om naar beneden te trekken zonder knoop is dat geen probleem lijkt me.
Vorige

Terug naar Algemeen