Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat doe jij deze week (41)?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 05 Okt 2020 22:36

Wat doe jij deze week (41)?

Kom maar door met die plannen!
❤️ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 05 Okt 2020 22:49

Re: Wat doe jij deze week (41)?

Oh ja een nieuwe week alweer!

Vandaag: de school run in m'n eentje gedaan wat goed ging. Verder rustig aan want nog aan de antibiotica en niet helemaal beter. Maar rustig aan doen is niet zo moeilijk met dit zeikweer.
Dinsdag: hopen op een semi droog momentje zodat ik met de kinderen (ja zo leuk nog steeds om te zeggen) naar de boekwinkel kan voor kinderboekenweek.
Woensdag tm vrijdag weinig plannen.
Zaterdag: Stiefzusje komt op kraambezoek
Zondag: Man en zoon gaan naar Peppa Pig voorstelling. Ik ga beetje thuis chillen met de baby of als het droog is eens lekker wandelen.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 05 Okt 2020 23:12

Nee pff, wat een deprimerend weer zeg! Hopelijk knap je snel op!

Ik heb vanmorgen wat dingen in huis gedaan, vanmiddag ben ik met m'n dochter naar Ballorig geweest en vanavond kwam er voor het eerst een oppasmeisje (dochter van de vorige bewoners van ons huis) en zijn we naar een cabaretvoorstelling geweest. Er werden plaatsen toegewezen en wij zaten op de voorste rij in het midden. Nou, dat hebben we geweten! We hadden zo'n beetje de hoofdrol in de show. Heb wel gelachen, maar af en toe ook een beetje ongemakkelijk en ben nu gewoon gesloopt haha.
Dinsdag: dochter naar de opvang, ik ga chillen en sollicitaties voorbereiden. Oh ja en morgenochtend eerst naar de fysio.
Woensdag: peutergym en 's middags naar m'n moeder
Donderdag: drie sollicitatiegesprekken (!) voor twee potentiële banen. Twee via Zoom en tussendoor één gesprek op locatie. Man man man, dit wordt een dag vol klotsende oksels.
Vrijdag: bijkomen van donderdag! En 's morgens een rondleiding bij een basisschool. Verder weet ik het nog niet.
Zaterdag: vader-dochterdag met m'n zusje en vader. Het plan is om naar het Openluchtmuseum te gaan en daarna ergens te eten. Hopelijk valt het mee met de regen.
Zondag: nog geen plannen
❤️ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Okt 2020 07:27

Gisteren; wassen, vakantiespullen opruimen, en vanmiddag bij een vriendin geweest.
Vandaag; schoonmoeder komt, ik wil nog wat omrommelen in huis.
Woensdag; meiden naar de opvang. Ik heb 's middags een afspraak met iemand die me gaat proberen te helpen naar een gezondere levensstijl.
Donderdag; nog geen plannen.
Vrijdag; nog geen plannen.
Zaterdag; nog geen plannen.
Zondag; mijn schoonzusje viert haar verjaardag. Daar gaan we eventjes heen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Japie

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 07:40

Succes met de sollicitaties Bliss!

Gister heb ik gewerkt en bij mijn ouders gegeten.
Vandaag werken.
Morgen werken en naar de bioscoop.
Donderdag werken en 's avonds komt een vriendin borrelen.
Vrijdag ochtend heb ik een massage, 's middags grote pan bami maken voor mn ouders en broer en 's avonds word ik mee uit eten genomen door mn broer. We gaan sushi eten.
Zaterdag boodschappen doen en 's avonds bij een vriend eten.
Zondag eerste helft van Undercover kijken met vriend en hij blijft eten.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 08:08

Succes donderdag Bliss!

Ik heb nog steeds verlof en daarom voelt mijn week als een drukke week.
Ma: kraamvisite van een vriendin
Di: vandaag moet ik naar babymassage. Ik weet nog niet zeker of ik ga. Het komt zo onhandig uit met voedingen en slaapjes. Maar ga het wel proberen.
Wo: Met dochter naar mijn nicht om geleende spullen weg te brengen.
Do: Met dochter nieuwe auto ophalen en naar mijn ouders om de auto te showen.
Vr: komen er voor het eerst schoonmakers in ons huis. Ergens deze week moet ik daar nog voor naar de supermarkt om bepaalde producten te halen.
Zat/zon geen plannen.
<<

Anoniem295

Bericht 06 Okt 2020 08:25

We zijn gisteren terug gekomen van vakantie. Deze week nog niet zoveel plannen, we kijken het weer een beetje aan. Vandaag in elk geval wat vakantiewas wegwerken, morgen gaan we langs mijn schoonvader en blijven we daar eten. Van het weekend even langs mijn ouders en de rest van de dagen staan nog open. Lekker relaxed weekje dus :)
<<

Anoniem313

Bericht 06 Okt 2020 08:32

Succes donderdag Bliss! Voor Marin hoop ik op droge momentjes om lekker te kunnen wandelen. Voor de rest ook ;) Had je een leuke vakantie Maple?

Hier weer eens een vrij standaard weekje, wat wil je in deze tijden. Heb ook wel een een vrij drukke werkweek, ik moet sollicitaties afnemen, en voor de andere kant van de tafel is dat ook best hard werken.

Ma: werken.
Do: werken en boksen.
Wo: boksen, kinderen vermaken, met oudste naar voetbal.
Do: werken en hopelijk ff hardlopen tussendoor.
Vr: werken, ‘s avonds misschien borrelen
Za: hardlopen, erna alleen thuis met de kinderen. ‘S avonds komt een vriendin borrelen.
Zo: met de kinderen naar de Speelfabriek en lunchen in de stad.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Okt 2020 08:38

Succes met je sollicitaties Bliss!
En jij ook aan de andere kant Caulfield.
Lekker relaxed post vakantie weekje Maple.
Burn succes met je afspraak! Hopelijk kan diegene je helpen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem295

Bericht 06 Okt 2020 08:42

Caulfield, ja ik heb een heerlijke vakantie gehad! Blij dat ik thuis ben maar eigenlijk ook alweer enorme heimwee terug.
Fijne week, iedereen!
<<

Anoniem321

Bericht 06 Okt 2020 08:42

Succes deze week Bliss!
Marin, ik hoop dat je droog van a naar b komt deze week!
Succes Burn, met je afspraak.

Mijn week:
Gisteren: gewerkt (met mondkapje op). Ik doe steeds meer van de adl zelfstandig en dat geeft een goed gevoel
Vandaag: online lesdag. Wordt pittig, we gaan straks om 9 uur los, tot half 5 vanmiddag.
Morgen: vrije dag. Morgenochtend is op mijn werk de Jerusalema challenge. Ik twijfel of ik er naartoe ga om mee te doen. Moet er wel speciaal voor terugkomen. Maar aan de andere kant lijkt het me ook super leuk om mee te maken.
Donderdag en vrijdag: werken
Weekend: (nog) geen plannen. In ieder geval vol aan de studie. Daarnaast ga ik ook zeker voor wat relaxmomentjes zorgen

Fijne (rest van de) week allemaal.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 09:20

Succes met je sollicitaties, Bliss.
Burn, jij ook succes met je afspraak.

Ik werk weer de hele week.
Vrijdag komt mijn nichtje logeren en die zal zaterdag in de loop van de dag weer naar huis gaan. Nog geen idee wat ik met haar ga doen, het wordt volgens mij niet echt heel denderend weer.
Zondag: waarschijnlijk ben ik doodop van de logeerpartij :laughcry:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 09:25

Maandag: werken. Ik was heerlijk al om 17:00 al klaar dus kon nog even boodschappen doen en daarna samen met vriend en zoon eten. En toen lui op de bank gehangen.

Vandaag: vrij, geen wilde plannen maar lekker aanrommelen in huis.

Woensdag: hele dag werken

Donderdag: werken, waarschijnlijk de avond vrij

Vrijdag: hele dag werken

Weekend: lekker vrij! We hebben nog geen plannen.
10.04.17
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 09:48

Maandag: was hier vrije dag. In de ochtend naar een vriendin en ‘s middags heb ik 2 vakantie lessen gegeven. Daarna eten met vriendin.

Dinsdag: vanmorgen supervisoren overleg, vanmiddag saaie vergadering middag. Straks komt een vriendin serie kijken (we kijken The last Kingdom 2 keer per week).

Woensdag: shopping-centre ochtend met verschillende winkels waar ik langs moet. Vergadering in de vroege middag, PhD werk in de middag. ‘S avonds eten met oud collega’s.

Donderdag: in de ochtend werken, ‘s middags niks en ‘s avonds komen vrienden eten

Vrijdag: werken in de ochtend, ‘s middags voor de studie werken, daarna afscheidsetentje en borrel in de stad.

Zaterdagochtend werken.

Zondag: lekker niks

Ik besef me met dit uittypen dat ik 4 avonden deze week sociale dingen heb en veel eten buiten de deur haha!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 06 Okt 2020 11:36

Spannend Bliss, 3! Een beetje in de buurt ook? Heel veel succes!

Chava wat gezellig dat je nichtje komt logeren, hou oud is ze?

Vandaag ben ik aan het werk, vanavond geen plannen.

Morgenochtend werken, later een afspraak met een dermatoloog. In de middag vrij met Bo, om 17.30 uur heb ik bokszaktraining, even lekker rammen en schoppen op de zak.

Donderdagochtend werken, in de middag weer vrij. ’s Avonds met een vriendin wat drinken.

Vrijdag vrij, in de ochtend heb ik weer een afspraak met een schijnt goede dermatoloog helemaal in Bloemendaal. Dus dat wordt nogal een reis met de trein. Tenzij de dermatoloog op woensdag ook een apparaatje heeft om mijn hoofdhuid te meten, dan zeg ik de afspraak van vrijdag af. In de avond met een vriendin uit eten bij mijn favoriete restaurant. Ze heeft een hersenbloeding gehad en ik heb een aantal maanden voor haar en haar gezin gekookt. Haar ouders willen mij daarvoor bedanken, dus zij trakteren op het etentje.

Zaterdag en zondag geen plannen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 06 Okt 2020 12:05

Ja het zijn dus twee banen, maar voor eentje heb ik twee gesprekken. Volgens mij is die baan in de buurt van jouw werk! De andere is ook in U, dus zou heel mooi zijn als het bij één van de twee wat wordt. We gaan het zien.

Wat lief dat jij zo lang hebt gekookt voor je vriendin en haar gezin! Ga je hier in H uit eten bij BT?
❤️ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 12:13

@Carrie: wat ontzettend lief dat je een periode voor je vriendin gekookt hebt.

Mijn nichtje is 6. Het is zo’n lekker wijffie! ?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem301

Bliss schreef:Ja het zijn dus twee banen, maar voor eentje heb ik twee gesprekken. Volgens mij is die baan in de buurt van jouw werk! De andere is ook in U, dus zou heel mooi zijn als het bij één van de twee wat wordt. We gaan het zien.

Wat lief dat jij zo lang hebt gekookt voor je vriendin en haar gezin! Ga je hier in H uit eten bij BT?

Ah leuk, dat is echt lekker te fietsen naar mijn werk! Heel veel succes.
Ja, daar inderdaad!
<<

Anoniem301

Chava schreef:@Carrie: wat ontzettend lief dat je een periode voor je vriendin gekookt hebt.

Mijn nichtje is 6. Het is zo’n lekker wijffie! ?

Ah leuk! Ja, heerlijk die kindjes :love:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Okt 2020 18:10

Ma: het was een studiedag voor m’n zoons maar ook voor mij (scholen bij dezelfde stichting), en ik was te laat met Bso aanvragen dus het was een bijzondere dag.
Di: werken. Veel lesbezoeken en evaluatiegesprekken gedaan. Sporten wilde ik doen maar is niet gelukt, tijdnood. Vanavond studeren.
Wo: werken. Savonds studeren
Do: werken. Savonds jureren bij m’n vorige school in VWO 5
Vr: naar m’n master in Ede.
Za: nog geen plannen
Zo: nog geen plannen
#teammaple🍁
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 18:21

Gisteren overdag gewerkt en savonds gerepeteerd

Vandaag gewerkt en vanavond online les

Woensdag ochtend vrij:huishouden en sporten, smiddags werken
Donderdag werken en savonds online les
Vrijdagochtend sporten en bezoek en totall löss het weekend in.

Weekend redelijk rustig en vrij dus dat is wel lekker!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Okt 2020 18:24

Maandag - thuis werken
Dinsdag - op school werken en ballet
Woensdag - 's morgens naar de verloskundige, verder nog niet echt plannen
Donderdag - thuis werken en 's avonds intake bij de fysio/zwangerfit
Vrijdag - thuis met zoontje, nog niet echt plannen naast wat was weg werken en boodschappen
Zaterdag - waarschijnlijk bij vrienden op bezoek
Zondag - nog geen plannen
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Okt 2020 22:00

Maandag - studiedag met in de ochtend online workshops en in de middag een werksessie met mijn vakcollega´s op school
Dinsdag - werken, oudergesprekken (online) en daarna verjaardagsborrel online met vriendinnen :cheering:
Woensdag - thuis met de kinderen, schoonouders komen nog taart eten
Donderdag - ´s ochtends is mijn vrije-me-time-ochtend en in de middag werken. ´s avonds kinderen naar mijn ouders brengen en hopelijk sporten
Vrijdag - werken en dan de kinderen weer ophalen
Zaterdag - geen plannen, boodschappen doen en hopelijk naar buiten met de kinderen
Zondag - sporten en verder geen plannen
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem307

Bericht 06 Okt 2020 22:16

Jeetje, wat gaat de tijd toch snel!

Maandag - Samen met mijn moeder wezen winkelen en samen de trouwringen gehaald. Daarna heerlijk bij een openhaardachtig iets iets gedronken. Ik houd niet van Chocomelk, maar toen ik mijn moeder zag smikkelen en zag genieten va het vuur, wilde ik dat ik het zou lusten. Geslaagde dag. :)

Dinsdag t/m vrijdag - werken.

Weekend niets gepland.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 06 Okt 2020 22:47

Maandag: veeeel opgeruimd en schoongemaakt. ‘s Middags speeldates, hockey middelste en ‘s avonds sporten.
Dinsdag: sporten, badkamer schoon, pakketjes wegbrengen, speeldates, dansles oudste en 10-minutengesprekken van de oudste en de middelste.
Woensdag: sporten, online meeting, kleding van de meiden uitzoeken en eventueel op marktplaats zetten. Speeldates in de middag, ‘s avonds 10-minutengesprek van de jongste en avondje niks.
Donderdag: weekboodschappen, 24-uurs dienst in.
Vrijdag: dienst uit, sporten, speeldates, hockey oudste, turnen middelste.
Zaterdag: wedstrijd oudste, daarna de 24-uurs dienst in.
Zondag: dienst uit, wat klusjes afmaken in huis. ‘s Middags kraamvisite en daarna eten bij m’n ouders.
3 dochters van 12, 9 en 8 jaar 🖤
Volgende

Terug naar Algemeen