Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Jij in 2020!

<<

Anoniem291

Bericht 21 Dec 2019 23:19

Re: Jij in 2020!

De eerste tijd van 2020 zal in het teken staan van de laatste weken zwangerschap en bevallen. Daarna genieten van onze 2de mannetje en onze weg vinden met een tweede kindje. Na mijn verlof zal ik waarschijnlijk een management functie binnen mijn werk gaan vervullen maar het is nog niet helemaal duidelijk hoe en wat.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Dec 2019 11:50

In 2020 ga ik bij een andere organisatie werken.
Na 3,5 jaar voor huidige werkgever te hebben gewerkt, heb ik besloten om nu echt voor mijzelf en gezin te kiezen.
Dit geeft meer rust en regelmaat.
Heb zin in mijn nieuwe ontwikkelingen en uitdagingen.
<<

Anoniem337

Bericht 22 Dec 2019 15:51

In 2020 hoop ik dat alles zo blijft gaan als nu, het enige is dat ik zwanger hoop te raken.
Mijn vriend en ik hebben al een aantal vakanties en weekendje weg gepland en daar kijk ik echt enorm naar uit! Ook hopen we aan het eind van het jaar een huis te kopen, we zijn het een beetje zat in ons huidige huis ?
En ik moet echt eens mijn eigen spaarrekening aan gaan vullen, ik heb een optimistisch spaardoel dus ik hoop dat het gaat lukken :smile:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Dec 2019 12:04

Jip❤️
Sarah: ik hoop dat jullie liefste wens uit mag komen!
Verder wens ik iedereen dat wat ze voor ogen hebben.

Ik wil in 2020 steeds een beter docent en collega blijven worden. Hoewel mijn nieuwe extra functie tijdelijk is, hoop ik dat ik hem volgend schooljaar ook mag houden. Ook daar wil ik in groeien.
Verder wil ik wat meer hobbyen op de naaimachine.
En ik wil een sterk en liefdevol gezin hebben. Dus blijven werken aan de relatie, de kinderen en elkaar.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Dec 2019 17:38

Ik hoop in 2020 eindelijk zwanger te raken! ❤️

En voor de rest hoop ik dat ik mag blijven op mijn nieuwe werk, hier en daar een cursus mee te pakken. Lekker op vakantie te gaan en leuke dagjes uit. Gewoon relaxed. Het meeste hetzelfde als in 2019 dus ?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 23 Dec 2019 18:01

Goede gezondheid.

Werk:
Ik kijk mijn huidige werk nog eventjes aan. Verdiensten en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn heel goed, maar ik mis werkdruk en uitdaging. Die laatste 2 punten vind ik erg jammer, maar goed dat heb ik al jaren overal eigenlijk... Ik wil dus pas alleen over gaan stappen als ik heel dichtbij het management komt te zitten met veel meer verantwoordelijkheden etc, want nu staat mijn ontwikkeling eigen stil.

Sporten:
Nog beter worden in mijn sport, zodat ik niet weer een team lager wordt teruggezet (al was ik daar zo kwaad om geworden dat ik elders competitie ga spelen in een hogere klasse).

Privé:
Nog meer klusjes thuis doen. Ik baal soms van mij iets te luie instelling. Ik wil van die instelling af, maar die instelling heb ik overgenomen van het werk. Dat terwijl ik zo de eerste 6 jaar na mijn studie op het werk zo helemaal niet was ivm voldoende uitdagend werk. Het lijkt erop dat de instelling op het werk ook voor mijn instelling privé van invloed is. Hier wil ik aan werken in 2020, zodat ik van mijn soms luie instelling af kom.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Dec 2019 18:26

Ik hoop mee met Jip en Sarah.

Zelf heb ik geen hele grootse dromen voor 2020. Sowieso ben ik niet van de voornemens. Maar wat ik graag wil als ik er zo over nadenk:

- weer naar een halve marathon trainen;
- de boel goed op de rit krijgen in ons nieuwe huis;
- actief worden op de school van mijn kinderen;
- 40 worden en dat vieren met een leuk feestje;
- naar de VS, vrienden bezoeken.

Dat vind ik wel genoeg.
<<

Buurvrouw Jansen

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 23 Dec 2019 18:31

Ik hoop 10 kg af te vallen, zoals ik mijzelf dat ieder jaar voor neem ? Ik wil structureel blijven paardrijden en steeds zekerder worden. Verder hoop ik dat mijn man een betere balans gaat vinden tussen werk en privé, de laatste tijd heeft het werk veel voorrang gekregen en dat gaat best wel eens ten koste van de kinderen. Aandachtspunt waar hard aan gewerkt wordt!

Verder hoop ik natuurlijk dat iedereen gezond blijft. Oh en dat we de staatsloterij winnen zodat we ons droomhuis kunnen kopen ?
2009~2011~2014
<<

Anoniem268

Bericht 23 Dec 2019 18:35

X
Laatst gewijzigd door Anoniem268 op 31 Dec 2019 10:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem317

Bericht 26 Dec 2019 04:42

In 2020 hoop ik dat we ons als gezin kunnen en blijven ontwikkelen, dat we onze plek gevonden hebben. Onze dochter is nu een week oud en in de kraamweek hebben veel dingen tegen gezeten, dus ik hoop dat we weer de goede kant op gaan. We genieten elke dag van haar. Ook al is het momenteel zwaar door andere factoren. Gelukkig kunnen mijn man en ik er samen goed mee omgaan en zijn we een team. Ik hoop dat dat altijd zo zou blijven en dat onze relatie zo blijft zoals het is.
Daarnaast ben ik me wan het oriënteren op werkgebied: wat wil ik precies? Deze vraag speelt al langer in m’n hoofd en hoop daar volgend jaar een antwoord op de vinden. Blijven doen wat ik doe? Opleiding? Cursus? Huidige werk combineren met iets anders? Of helemaal iets anders? Het blijven lastige vragen.
Ook wil ik investeren in mezelf. Wil weer wat lekkerder en strakker in m’n vel komen te zitten. Wil weer lekker bewegen, maar eerst herstellen van een keizersnede.
Tot slot hoop ik dat we de laatste dingen in en rondom ons huis kunnen afmaken. Dan is het echt ons paleis.
<<

boeddha

Kletskop

Bericht 27 Dec 2019 11:49

Ik hoop dat mijn crohn rustig blijft en dat ik weer een baan vind na ruim 10 jaar. In mijn zoekgebied is werk genoeg dus ik denk dat dat wel gaat lukken.
<<

Anoniem281

Bericht 28 Dec 2019 13:42

Jip, Sarah, Bloom; ik duim voor jullie!

2020; ik zou nu écht eens gezonder moeten gaan doen...

Ik kijk uit naar het einde van het jaar, dan is mijn BKR weg en kunnen we voor een ander huis gaan! M'n kind gaat naar school en dat vind ik echt bizar. Ik hoop dat-ie dan eindelijk eens zindelijk is :12:

Verder heb ik niet echt bijzondere, noemenswaardige ambities, ik wil gewoon blij en gelukkig zijn met m'n mannen. Dat ben ik nu, dus ik houd dat gewoon vast.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Dec 2019 19:28

wat lief dat iedereen voor mij duimt. Hopelijk werkt het

bazinga fijn dat je bkr bijna weg is. Wij hadden dat afgelopen zomer z'n opluchting is dat
Afbeelding
<<

Anoniem269

Bericht 28 Dec 2019 19:38

Ik heb geen plannen, geen doelen en eigenlijk ook geen wensen. Wel hoop ik dat het in 2020 een beetje beter met me gaat en dat het goed gaat met iedereen die ik lief heb.
<<

Anoniem309

Bericht 29 Dec 2019 19:38

Ik hoop volgend jaar weer een beetje fitter te worden. Lichamelijk heb ik het afgelopen jaar veel kracht verloren dus hoop mijn conditie weer wat te kunnen verbeteren. Ook hoop ik weer zwanger te worden en hopelijk een gezonde baby in m’n armen te kunnen sluiten.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2019 11:11

Ik duim ook voor je sarah1985, super hard. Het is jullie zo gegund.

En ik duim voor tuttebel (en mezelf) dat onze onderzoeken 'dikke pech' uitwijzen en dat tuttebel een prachtig mooie gezonde baby op de wereld mag zetten in 2020 (of net in 2021, kan ook).

Jip, ik hoop dat je de kracht kan blijven vinden om mooie herinneringen te maken.

Succes Olifant, in de zorg. Wanneer weet je daar meer over en kan je echt je baan opzeggen?

Voor Pompoen hoop ik een 'uitslaper' en voor Joey op een leuke baan!
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2019 11:14

2020!

Het is nu bijna echt zover. Ik hoop dus dat het onderzoek naar m'n miskramen 'dikke pech' zegt. Misschien dat we dan ergens in 2020 wel weer voor een kindje gaan.
Verder wil in in 2020 meer (be)sparen en meer aan de hypotheek aflossen. Ik heb een ebook gekocht over een rijker leven en dat ga ik vanavond lekker lezen.
Ik ga ook 5 kilo afvallen (Ja, ga. Met alleen hopen kom ik er niet) en gezonder eten. Ook wil ik alcohol minderen. Niet dat ik super veel drink, maar dit helpt met afvallen en besparen. Win win dus.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Dec 2019 11:29

We willen graag starten met de aanbouw van ons huis komend jaar. Daarnaast ons 3e kindje vlak voor of in de zomervakantie.
De jongste gaat over twee maanden naar school. Dus op zo veranderd er wel veel binnen het gezin komend jaar. Ik ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat straks met een kindje erbij. Na de bevalling hoop ik wel wat kilo's kwijt de raken.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2019 11:40

Ik ga in 2020 fitter worden. Ik ga vaker sporten en vaker vegetarisch eten. Het eten van vlees gaat mij steeds meer tegenstaan en ik heb nu onbewust al dagen waarop ik helemaal geen vlees meer eet. Ik wil mijzelf niet alles ontzeggen en blijf af en toe nog wel kip of vis eten maar niet meer structureel wekelijks.

Ik ga in 2020 ook bewuster om met consuminderen en ontspullen. Er komen teveel spullen dit huis binnen en dat wil ik echt drastisch verminderen. Ik steek de hand in eigen boezem want dit betekent ook dat ik minder kinderkleding ga kopen en dat wordt een uitdaging voor mij. Ook ga ik weer actief aan de slag met een wekelijks boodschappenbudget.

Ik hoop in 2020 een ander huis te gaan kopen. We zijn al een tijdje opzoek en hebben in het afgelopen jaar een aantal keer een bod gedaan maar het steeds net niet geworden. Hopelijk aankomend jaar meer geluk!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Dec 2019 12:22

Ik begin in januari met een nieuwe baan. Heb er veel zin in, ik denk nu eindelijk iets gevonden te hebben wat echt bij mij past.
Mijn middelste begint na de kerstvakantie op de basisschool, dus ik zal meer alleen thuis zijn met de jongste. Ik wil in elk geval regelmatig gaan zwemmen met hem.
Verder hoop ik op een rustig jaar na een vrij heftig 2019. Ik wil weer wat beter voor mezelf gaan zorgen qua sporten en eten, zodat ik weer wat beter in mijn vel kom te zitten.
We zijn nog druk bezig om ons huis verder af te maken, afgelopen maand flink opgeschoten, hopelijk over een paar maanden echt af.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem313

Bericht 21 Sep 2020 12:58

Ik kwam deze tegen. Wat een raar jaar is dit! Heel veel plannen konden natuurlijk niet doorgaan. Maar inmiddels zijn we bijna op driekwart van 2020 en zijn sommige dingen misschien wel gelukt of hebben nog kans van slagen in de drie maanden die ons nog resten.

Voor mij ziet dat er zo uit:

Caulfield schreef:
Zelf heb ik geen hele grootse dromen voor 2020. Sowieso ben ik niet van de voornemens. Maar wat ik graag wil als ik er zo over nadenk:

- weer naar een halve marathon trainen;
- de boel goed op de rit krijgen in ons nieuwe huis;
- actief worden op de school van mijn kinderen;
- 40 worden en dat vieren met een leuk feestje;
- naar de VS, vrienden bezoeken.

Dat vind ik wel genoeg.

- halve marathon: hell no, haal de helft denk ik ongeveer. Heb wel de stijgende lijn weer te pakken na wat blessures dus misschien is dit een mooi streven: in de kerstvakantie de 21.1 km.
- dit doel is niet erg SMART geformuleerd maar ik geloof dat we het lekker op de rit hebben. De kinderen hebben volop vriendjes, het huis wordt steeds gezelliger, de tuin is mooi en wij hebben ook best wat leuke contacten in de buurt.
- ik ben kansloos verslagen in de verkiezingen voor de MR :smile: Maar ik ben inmiddels klassenouder bij mijn oudste, dus toch het doel behaald.
- 40 worden is gelukt, en het feestje was klein maar leuk!
- helaas, naar de VS zit er niet in dit jaar. Ticket inmiddels gecancelled.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 21 Sep 2020 13:04

Marin schreef:Ik hoop 2020 zwanger te beginnen en te eindigen in het laatste kwartaal met een baby.

Verder hoop ik dat we ergens nog op vakantie gaan maar ik heb echt nog geen idee waar naar toe.

Verder hoop ik dat al onze dierbaren gezond blijven.

Nou dat eerste klopt, om 3 uur 's nachts op oudjaarsnacht werd ik misselijk en dacht ik uh oh zou het... En ja dus. Baby on the way!

Vakantie is vrij finaal mislukt door corona natuurlijk. Heb wel nog hoop op ergens in december heen maar we zien wel.

Dierbaren zijn tot nu toe gezond!
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 21 Sep 2020 13:05

Zo Caulfield jij bent er vroeg bij qua evaluatie. Besef dat je nog 3 maanden hebt he dus misschien kan die marathon best nog, hou je opties open!

Ik heb dit lijssie niet ingevuld destijds. Wat jammer! Terugdenkend gok ik dat ik zou hopen dat ik in 2020 een fijne nieuwe baan zou hebben gevonden, want in dec 2019 was ik druk aan het zoeken en solliciteren.
Dat is wel gelukt! M'n baan zou ik nog niet direct als heel fijn omschrijven omdat ik een trage wenner ben, maar m'n werkzaamheden vind ik fijn en ik ben blij dat ik alle dingen die ik leuk vind in 1 baan heb weten te combineren. En daarnaast een studie doe die nog weer een extra wens van me vervult.
#teammaple🍁
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Sep 2020 13:06

Jij bent klaar met dit jaar Caulfield?
<<

Anoniem304

Bericht 21 Sep 2020 13:14

Marin schreef:
Marin schreef:Ik hoop 2020 zwanger te beginnen en te eindigen in het laatste kwartaal met een baby.

Verder hoop ik dat we ergens nog op vakantie gaan maar ik heb echt nog geen idee waar naar toe.

Verder hoop ik dat al onze dierbaren gezond blijven.

Nou dat eerste klopt, om 3 uur 's nachts op oudjaarsnacht werd ik misselijk en dacht ik uh oh zou het... En ja dus. Baby on the way!

Vakantie is vrij finaal mislukt door corona natuurlijk. Heb wel nog hoop op ergens in december heen maar we zien wel.

Dierbaren zijn tot nu toe gezond!

Ik hoop wel voor je dat de baby niet in het laatste kwartaal van dit jaar komt. :smile:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen