20 Aug 2020 12:18 door Stuiterbal
Kersje schreef:Hoe bedoel je, dat zijn ex moeilijk doet?
??
Het is sowieso geen makkelijk persoon. Alles moet vooral voor haar eigen belang gaan anders is het een no go. Zo hebben we al dik 1.5 jaar een discussie over de wisseldag. Kids willen de zondag maar zij weigert. En als reden "onze vrije zondag (als kids er niet zijn) willen we niet laten verstoren door een overdracht. Ze mogen de zondag wel naar ons komen maar niet andersom. Dit is een klein ding op de grote stapel.
Toen het net gebeurde hier thuis hebben de kids gedeelte mee gekregen. Vooral gehoord. Ze zouden de maandag naar de moeder gaan voor vakantie en ik heb dit een dag eerder gezet. Puur om de kids een rustigere omgeving te gunnen. Dat was wat moeizaam maar lukte. Zij heeft ondertussen de info die ik met haar gedeeld had, door verteld aan derden die er gewoon echt niks mee te maken hadden. En dan de eerste vraag van haar kant was of de declaratie al gedaan was van de zorgverlening van dochter want ze had dat geld voor geschoten en zat te wachten daar op. Geen vraag hoe het met de vader van kinderen ging.
Daarna heeft ze die maandag meteen de dokter gebeld om informatie in te winnen over mijn partner en zorgen te uiten over de kinderen. En heeft ze veilig thuis ingeschakeld en de rechtsbijstand.
Dit alles sowieso al zonder overleg. Ze wilde de kinderen ook niet brengen en dwong een gesprek af voor dat ze zouden komen. Mijn partner mag nu geen confrontaties aangaan en gezien de conflicten die er al waren, mag hij nu tijdelijk geen contact met haar. Maar daar luisterde ze niet naar. Zij bepaald alles.
Oke dit is in een notendop van wat er speelt. Ik heb nu alle zorg op mijn genomen wbt de kids. Ook de overdrachten enz. En ik snap haar zorgen helemaal en die heb ik ook erkent enz. Heb alles verteld wat ik kon vertellen om die zorgen te parkeren. Maar het is gewoon niet voldoende genoeg voor haar.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej