Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat vraag jij voor je verjaardag?

<<

Anoniem337

Bericht 25 Apr 2020 15:33

Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Meestal vragen wij Landal tegoedbonnen. Verder weten we nooit echt iets en we gaan graag weekendjes weg ?
<<

Anoniem298

Bericht 25 Apr 2020 20:56

Leuke dingen komen er voorbij! Volgens mij ben ik wel echt verwend want de meeste dingen heb ik al. Een nieuwe portemonnee is trouwens wel een goed idee! Ik heb al een mooie gezien. Van (schoon)ouders krijg ik altijd geld, misschien vraag ik die portemonnee dan wel aan hun, dat is leuker dan geld. Weet ik nog steeds niet wat ik aan mijn man moet vragen, lastig hoor.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Apr 2020 09:56

Ik wil graag een goede schroefboormachine.

Meestal gaan we een weekendje weg voor elkaars verjaardag. Aan vrienden en familie vraag ik meestal cadeaubonnen of wat luxere verzorgingsproducten.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Apr 2020 10:43

Ik ben woensdag jarig, en heb aan mijn vriend het Fitbody boek van Delphine seelandt gevraagd. Verder dan dat kom ik nog niet.
<<

Anoniem291

Bericht 26 Apr 2020 13:45

Silver schreef:Ik ben woensdag jarig, en heb aan mijn vriend het Fitbody boek van Delphine seelandt gevraagd. Verder dan dat kom ik nog niet.

Mooie dag om jarig te zijn ? ik ben ook woensdag jarig en echt geen flauw idee wat te vragen. Nu hebben alleen schoonouders het gevraagd maar ja ze kunnen toch niet langskomen dus cadeau hoeft ook niet.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Apr 2020 18:49

Ik vraag meestal dingen die aan vervanging toe zijn zoals mijn rugzak afgelopen januari. Van mijn vriend heb ik hele mooie roestrode gekregen van het merk Fitz&Hugley. Ik vraag meestal dingen als boeken, dekbedovertrekset, kaartjes, kaarsen, geurstokjes, (droog)bloemen, edelstenen, spullen voor in de keuken die ik nog niet heb, thee, etc etc.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Apr 2020 00:21

Ik ben ook begin mei jarig dus moest ook weer nadenken.

Mijn man doet niet aan lijstjes en bedenkt zelf altijd wat. Dat kan hij prima. Vorig jaar had hij bijvoorbeeld kaartjes voor Pink en ben ook naar Adele geweest als verjaardagscadeau. Ik laat hem zijn gang gaan dus haha..

Mijn ouders en schoonmoeder wisselt. Het ene jaar weet ik wat te verzinnen en het andere jaar vind ik geld fijn omdat ik dan wat duurders in mijn hoofd heb. Nu heb ik nieuwe hardloopschoenen nodig dus vraag ik daar een bijdrage voor.

Ik vier mijn verjaardag verder niet dus voor vrienden hoef ik niet na te denken.
Goede vrienden van ons zijn vlak na ons jarig dus we hebben ook wel eens gewoon een avondje uit met zijn vieren gepland. Onder het mom van onze verjaardagen vieren.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2020 09:14

Sieraad van mijn vriend om de zoveel jaar, vaak een ring.
Rituals pakket.
Geld.
Spelletje bijvoorbeeld 30 seconds of black stories.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Apr 2020 11:13

mijn verjaarrdag duurt nog even maar dit jaar vraag ik een droogmolen en bloembollen aan familie en bezoek
met mn man hoop ik tegen die tijd een weekendje weg te gaan. we hebben dan een groot klusproject op zitten dus daar worden we dan wel blij van
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Apr 2020 11:30

Ik ben in juni jarig en zei toevallig van de week tegen mijn man, dat ik graag een horloge wil.
Of een tuinbankje voor naast het huis.
Verder is het maar net of ik nog iets weet wat ik graag wil of nodig heb.
Vorig jaar had ik van een vriendin allemaal leuke stofjes gekregen. Mijn schoonmoeder maakt vaak ook een pakketje met wol om te halen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem315

Bericht 28 Apr 2020 12:48

Ik wil een telescoop voor mijn verjaardag.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2020 13:03

Ik kreeg van mijn vriend een bon voor een tattoo en van mijn ouders geld om een armband te halen. Ik wil graag een armband met de naam van mijn zoon er op. Als ik straks weer makkelijk naar de winkels kan ga ik die uitzoeken.
10.04.17
<<

Plum

Kwebbel

Bericht 28 Apr 2020 13:22

Van mijn man een tuinbank. Ik heb een mooie gezien die ik graag zou willen. Van mijn ouders en schoonouders krijg ik meestal geld. Misschien een goede ventilator van kopen en nog wat anders leuks voor mijzelf.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Apr 2020 14:40

Ik kan echt nooit iets bedenken... Slecht!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2020 15:01

Ik was begin maart jarig en kreeg een etentje cadeau van mijn man, die moeten we alleen nog doen ;-)

Ik zou nu een ketting van vedder en vedder vragen, met 2 vingerafdrukken van onze kids erop. Dat lijkt mij wel mooi.

En ik had net nog wat in mijn hoofd maar dat ben ik alweer vergeten...
<<

Anoniem290

Bericht 28 Apr 2020 16:01

Ik ben in mei jarig en ik heb een armbandje laten ontwerpen bij Minitials, maar dat is wel aan de dure kant, dus ik denk dat ik dat niet ga vragen. Verder zou ik graag een Apple watch willen, maar dat is een beetje dezelfde prijsklasse. Ik denk dat ik een geurtje vraag, Not a Perfume van Juliette has a Gun is momenteel favoriet.
<<

Anoniem286

Bericht 30 Apr 2020 10:18

Ik ben net jarig geweest en heb de laatste 2 seizoenen van fear the walking dead gekregen. Die serie kijk ik alleen maar via dvd want ik kan de zender die deze serie uitzendt niet ontvangen. Dus heel fijn.

Verder wist ik niks en heb ik alleen geld gekregen van mijn ouders en schoonouders.
ik had al bedacht een shampoobar van happy soaps (om eens te proberen) en misschien een uitgebreide massage ervan te kopen als dit weer mag. Maar ik ga dit topic ook nog even doornemen voor inspiratie.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Nov 2020 23:24

He ik meende dat er een actievere topic was met deze vraag, maar dat is vast de Sint/kerst editie.

Up voor deze dan maar!
Ondanks Corona krijg ik geloof ik toch veel kadootjes, super leuk.

Ik zag vanavond de blond Amsterdam fruitschaal, en denk dat ie die koop van de financiële bijdrage van oude Bep ❤️

Verder krijg ik nieuwe bloempotten, theedoos van blond Amsterdam. Een plantenboek welke ik al heel lang graag wil, nieuwe plantjes en nog een aantal verrassingen. Ook leuk!
<<

Anoniem304

Bericht 10 Nov 2020 09:07

En je hebt een geboorte gevraagd op je verjaardag toch?? ?
<<

Anoniem331

Bericht 10 Nov 2020 09:27

??. Ja dat ook! Man ik word 35, moet toch zo feestelijk mogelijk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Nov 2020 11:28

Oh heerlijk jongens, m'n moeder gaat me verwennen met m'n verjaardag. Ik had 150 euro om uit te geven aan wat ik maar wilde (zij bestelt het dan) en ik heb dit allemaal uitgekozen:

Van Oysho:

(de broek)
Afbeelding

(het shirtje)
Afbeelding

En van de Zara Home:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat een verwennerij, word er helemaal blij van.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Nov 2020 11:47

Leuk Marin, past ook echt bij je!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Nov 2020 11:56

Ja, ik dacht precies hetzelfde! Heel leuk allemaal.
<<

Anoniem331

Bericht 27 Nov 2020 12:45

Oh iets van kerst servies vind ik ook zo leuk, maar waar laat je dat de rest van het jaar?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Nov 2020 12:50

In de kast? ?
Of op zolder/kelder/bijkeuken whatever werkt in jouw huis. Maar snap het hoor, al dat soort dingen kosten weer extra ruimte. Ik hoop ooit het kerstservies van m'n moeder te erven.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen