Toet schreef:Als ik bij vrienden binnenkom en het is niet gezellig naar m’n zin ga ik muziek opzetten, verlichting aan/uit, kaarsjes aan, dat soort dingen.
Geel schreef:Meen je dit nou? Dan voel je je wel erg thuis bij je vrienden, haha! Ik zou het, als stilteliefhebber, echt irritant vinden als je bij mij dan de muziek aan zou gaan zetten.Toet schreef:Als ik bij vrienden binnenkom en het is niet gezellig naar m’n zin ga ik muziek opzetten, verlichting aan/uit, kaarsjes aan, dat soort dingen.
Bliss schreef:Haha die neiging heb ik soms ook Toet. Heb me laatst een avond zitten verbijten toen ik 'gezellig' ging borrelen bij een vriendin in niet bepaald sfeerverlichting én zonder muziek. Aaargh. Volgende keer vraag ik of er niet gezellig een muziekje op kan.
Carrie schreef:Geel schreef:Meen je dit nou? Dan voel je je wel erg thuis bij je vrienden, haha! Ik zou het, als stilteliefhebber, echt irritant vinden als je bij mij dan de muziek aan zou gaan zetten.
Ik zou het netjes aan je vragen maar jij hebt als ik er ben altijd een muziekje aan en volgens mij doe je dat ook een beetje voor mij ❤️
En ik kan het gelukkig ook altijd zeggen als het de muziek te hard staat. Geel schreef:Meen je dit nou? Dan voel je je wel erg thuis bij je vrienden, haha! Ik zou het, als stilteliefhebber, echt irritant vinden als je bij mij dan de muziek aan zou gaan zetten.Toet schreef:Als ik bij vrienden binnenkom en het is niet gezellig naar m’n zin ga ik muziek opzetten, verlichting aan/uit, kaarsjes aan, dat soort dingen.
Bliss schreef:Haha die neiging heb ik soms ook Toet. Heb me laatst een avond zitten verbijten toen ik 'gezellig' ging borrelen bij een vriendin in niet bepaald sfeerverlichting én zonder muziek. Aaargh. Volgende keer vraag ik of er niet gezellig een muziekje op kan.
Geel schreef:You know it!Carrie schreef:Ik zou het netjes aan je vragen maar jij hebt als ik er ben altijd een muziekje aan en volgens mij doe je dat ook een beetje voor mij ❤️En ik kan het gelukkig ook altijd zeggen als het de muziek te hard staat.
(Sorry jongens, voor het gekwijl)
Anelisan schreef:
Ik heb wel eens gedacht om oordoppen overdag in te doen tegen het geluid maar dat vind ik weer zo overdreven.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers