11 Mrt 2020 22:45 door Taeda
Mooie vraag, goed om af en toe bij stil te staan!
Mijn leven is goed in balans momenteel en ik ben bijna altijd tevreden, meestal zelfs gelukkig op het moment. Natuurlijk zijn er dingen die ik meer of minder zou willen, maar de dingen die ik daar voor op zou moeten offeren is het me (nu) niet waard. Dus dat betekent dat het goed is zoals het nu gaat.
Ik zou bijvoorbeeld een dag meer willen werken om mijn functie breder te kunnen invullen en meer diepgang te kunnen geven. Alleen wil ik op dit moment niet minder thuis zijn, want ik geniet ook echt van mijn twee dagen thuis, de dinsdag is mijn dag samen met de jongens en gaan we er meestal op uit. Op vrijdag ga ik altijd even met ze naar mijn moeder, de supermarkt en plan ik huishoudelijke taken. Voor de diepgang op het werk volg ik momenteel een opleiding, daarmee hoop ik ook met mijn huidige uren mijn functie leuker te kunnen maken.
Qua lijf en gezondheid ben ik tevreden, ook hier is het weer de balans. Ik zou best nog vijf kilo af willen vallen, maar ik vind de levensstijl qua eten en bewegen dat ik nu heb heel prettig, dus het is goed zo. Ik ben blij met hoe ik eruit zie, meestal dan, en besteed meer aandacht aan kledingstijl, haar en make-up.
Het enige wat niet in balans is, is de intimiteit in mijn relatie. Ik zou willen dat ik daar meer behoefte aan heb, maar daarbij zitten wat dingen mij in de weg. Ik kan steeds beter duiden voor mezelf wat voor mij triggers zijn, zowel positief als negatief, daardoor kan ik er bewust op inspelen. Verder is mijn relatie overigens wel heel fijn gelukkig, dit zit ons (nog) niet in de weg.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021