Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Week 49!

<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2019 12:34

Re: Week 49!

Maandag: Ik ben de hele nacht op geweest met buikgriep. Vanmorgen nog geslapen en lig nu op de bank. Lijk wat op te knappen nu. Mijn man heeft de kinderen naar school gebracht en haalt ze straks weer op. (Hij werkt vanmiddag dan wat vanuit huis).
Dinsdag: hopelijk weer voldoende opgeknapt om te werken.
Woensdag: werken van 08.30 - 17.00
Donderdag: vrij. De kinderen hebben sinterklaasviering op school. 's morgen daar even kijken. Eind van de middag vieren we pakjesavond met ons vieren.
Vrijdag: werken van 08.30 - 13.30. 's middags heeft Luuk judo.
Zaterdag: Nora heeft zwemles en Luuk heeft Taekwondo. 's middags de kerstboom opzetten.
Zondag: Luuk heeft 's morgens een judowedstrijd. 's middags gaan we denk ik even zwemmen.
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2019 19:24

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: met een vriendin afgesproken haar nieuwe huis bekijken.
Vrijdag: met een vriendin naar een museum en nog een expositie ergens anders.
Zaterdag: sinterklaas vieren met familie.
Zondag: nikssssss
<<

Kira

Bericht 03 Dec 2019 08:23

Ik zal hem ook weer eens invullen.

Gisteren heb ik gewerkt van 8.30 tot 21u. Met 2 pauzes van twee uur thuis om te koken en eten en de hond uit te laten.
Vandaag werk ik tot 12.30 en dan ga ik even boodschappen doen, huishouden en gedichten schrijven. Dan even naar de action en de muziekschool. Vanavond eten we bij mijn schoonouders.
Morgen werken tot 12.30, daarna verder met gedichten en cadeautjes inpakken, 's avonds heeft zoon training en ik repetitie.
Donderdag weer werken tot 12.30, beetje huishouden en koken overdag. 's Avonds vieren we sinterklaas, mijn ouders, mijn vriend, ik en mijn zoon hebben allemaal een paar cadeautjes voor elkaar gekocht met een gedicht erbij en we maken er een gezellig avondje van.
Vrijdag weer werken tot 12.30, muziek printen en inbinden, 'S avonds repetitie en training zoon. Dan ben ik rond 21.30 thuis en meestal lig ik dan snel in mijn bed.
Zaterdag weer een volle dag, zoon heeft wedstrijd, we hebben een verjaardag en 's avonds weet ik nog niet. Denk lekker thuis op de bank, eventueel met vriend.
Zondag repetitie en in de middag ga ik lekker thuis rommelen en relaxen.
Vorige

Terug naar Algemeen